Вибирав машину дууууже довго. Передивився все в діапазоні 17-25 тис. доларів. На варіанті кузова не зациклювався. Подобався Гольф 6, Кюшкай, Пежо 3008, навіть Фокус попередній. Але в червні почув десь, що в Україні зявились нові Сітроени С4. Дай думаю махну і подивлюсь що там. Приїхав в перші дні показів. Сів в салон (тенденс автомат) і... ПРОСТО ЗАКОХАВСЯ. Якби це смішно не звучало. Шикарна якість деталей, руль, торпеда, підсвітка приборів, комплектація, дизайн кузова, агресивний передок, збиті форми кузова, високий кліренс, хороший двіжок. Думаю: ТАК! ЦЕ ТЕ ЗА, ЩО НЕ ЖАЛЬ ВІДДАТИ ГРОШІ! І ось пройшло декілька місяців, я дозрів і взяв того французького красеня. Тепер детальніше про короткий термін їзди на С4.
І так... Ходова. Дуже тиха, ямки ковтає, дрібні нерівності навіть не відчуваєш. Про стукіт балок ще не знаю. Не було ні разу... Шумка. Якщо завести двигун і включити музику на 1-шу поділку Вам буде здаватись, що машина не заведена. На шоссе до 110км/год чути тільки шум колес (можливо шумні жорсткі шини Мішелайн Енерджисейвер чи як там). Більшу швидкість ще не пробував - обкатка...
Двигун. Не знаю як кому, але мені динаміки вистачає з головою. При тому я ще не крутив більше 3500 об/хв. Машина плавно і впевнено набирає швидкість. Трішки перегазував і відчуваєш приємний рівний звук, практично фррр :))) Це треба чути! ...
Розхід. Не знаю чому, але в мене манічка постійно слідкувати за затратами палива. І так (вже писав в обговоренні даного авто, але ще раз повторюсь), перші кілометри їхав на багаті села. Рівно 100км... Клімат вкл. Швидкість 70 - 110 км/год. Сер. шв. отримав - 76км/год. Розхід - 5, 8л. Назад з пічкою, трошки підгружений - 6, 4л, сер.шв 81км/год. Київ, пробки, тянучки. Наїздив 200км, сер. шв. 27км/год, 8, 9л на сотню. Клімат 50% шляху...
Музика. Спочатку втикнув флешку із МП3 128 кбс. Легкий рок. Ніби грає, але нічого особливого. Це тягнулося до того поки не витягнув ліцензійний CD з якимись електронними хітами (баси, електро і тд). Втикнув в магнітолу, додав звучок і просто офігєл. Звук чистий, повний "сюраунд", приємний бас до половини гучності, виставив в налаштуванні режим "техно" і просто отримав купу задоволення. Думаю тут не потрібні ніякі сабвуфери, машина і без них таке видає, що повірте Вас це приємно вразить. Головне слухайте якісну музику від 320 кбс...
Круїз-контроль з памяттю. Мені він попався як доп. опція. Не знав що настільки з ним класно їхати на дальні відстані. Включив і машина сама то набирає, то скидує швидкість. При цьому хороша економія і ноги не напрягаються. Також є ліміт-контроль. Наприклад по Києву вистави 80км/год і машина швидше просто не поїде. Погрішність спідометра з GPS рівно + 5 км/год...
Клімат-контроль. Не знаю на скільки він ефективний, так як до того кондера не було. Але те що передні вікна потрібно затонувати хорошою тонувальною плівкою, я зрозумів зразу. Клімат вкл. , холодить, а лице і руки горять. В своїй старій машині тоніровка - Llumar, сонце ніколи не пекло при закритих вікнах. Як тільки відкривав - відразу відчував сонячне тепло. Тому буду тонувати 100%...
Ергономіка. Дуже хороші матеріали салону. Нова машина, а запаху практично ніякого. Про, що це говорить? А про те, що всі матеріали високоякісні. Сидіння класної форми, дуже комфортні. Спина боліти не буде після довгої подорожі. Всі кнопочки розміщені окремими блоками, але в основному я користуюсь тими, що на кермі...
Гальма. Дуже інформативні. Спочатку здалось, що надто різкі порівняно із попереднім авто. Зараз розумію, що вони просто класні! Жмеш і машина просто гальмує і зупиняється там де тобі треба. При цьому зусиль мінімум, як і нервів...
Кліренс. Під порожнім авто - 170мм до найнижчої частини кузова. Щоб перевірити реальний кліренс попросив сісти родичів загальною вагою приблизно - 240кг. Підставляв дитяче пласт. відерце висотою 150мм. Проходило в притирку під самою нижньою частиною. Висновок - 150мм, в добре завантаженому стані, Є! Для наших доріг те що треба!
Плюсы автомобиля:Читайте вище!
Минусы автомобиля:Склоочисник після роботи та омивання залишає 5-тисантиметрову полосу бруду по краях лобового скла. Але до цього звикаєш. Легке розкачування машини вперед-назад, коли починаєш рухатись. Можливо повязано з тим, що ще не привик до педалі зчеплення, чим і провокую покачування. Хоч в повороти входить практично без кренів на розуній швидкості звичайно.
Совет покупателю:Якщо закрити очі на бренди, марки, забобони і вибирати авто душою, я впевнений С4 - це те що треба! Тим більше, концерн Пежо-Сітроен йде дуууууже великими кроками вперед. Недаремно сітроенчики вже продають в Японії!
На следующий день Роман дописал: Ще забув додати у мінус. USB вибірково читає флешки. Хоч я переформатував у FAT32, але флешки від 2гіг читає через раз. На 1гіг без проблем. Також буває блутус не зєднується з мобілкою Nokia E72-1. Думаю проблема в тому, що я часто користуюсь блутус-гарнітурою (на вухо) і потрібно постійно її виключати перед тим як сідаєш в авто. Короче два блутуса на одному телефоні збоять.
Через 15 дней Роман дописал: Сьогодні замінив задні бризговики. Купив універсальні, практично гумові, TUN2. Причина заміни: через дорогу міняли трубу. Яму прикидали щебнем та землею. Перші дні проїхав нормально, але пізніше земля просіла. Коли проїзжав почув скрегіт. Думав днищем зачепив. А виявилось пластиковими бризговиками. Вони прикріплені частвоко до бампера. На російському форумі сітроен прочитав, що люди чуть не обірвали задній бампер в схожій ситуації. Тепер поставив більш мякі бризговики, які прогинаються і не пошкодять при цьому бампер. Всім рекомендую! Ціна питання 130грн + два відкручені колеса + помучитись відриваючи рідні бризговики. Кріпити легко - просто вкручуєте саморізи плотно притискаючи бризговик до корпуса авто. На вигляд все ок! Зате пропав гемор з проїздом бордюрів, ям і тд. Згодом поставлю такі ж на перед.
Пройшов більше 1000. Машинка дуже радує!
Через 21 дней Роман дописал: Вже стало холодніше, тому можна оцінити роботу пічки. Зранку було +4. Сів в машину, вкл. підігрів сидінь, виставив +24 на кліматі. Через 5-7 хвилин вже було тепло.... Затрати палива. Зараз по Києву стало більше тянучок. За 50км чисто місто (світлофори, тянучки, підйоми) розхід 10,3л 1,6 механіка. Сер. шв. 22км/год. Маршрут практично без прямих ділянок.
Через 21 дней Роман дописал: Сьогодні наїздив ще +40км по більш швидкісним ділянкам Києва. Зараз розхід 9,5л при сер.шв. 23км/год. Так що все ок, машина економна. Просто все залежить від маршруту, пробок і тд
Через 1 мес. и 5 дней Роман дописал: Пройшов більше 2000км. Десь на 1950-2000км машина стала реально жвавіше набирати швидкість. Таке відчуття що додалось + 20 лошадок. Думаю до пробігу 2000км комп глушить двіжок, щоб нормально притерся. С4 на механіці не "овощ". Перевірено!
Через 3 мес. и 10 дней Роман дописал: Накатано майже 5000км. Машинка ні разу не підвела. Все працює як "часікі"! Свєрчків ще не помічав. Розганяв до 160-ти, йде як по рельсам і без напрягу. Дорогу тримає на відмінно! А так зазвичай катаюсь 100-110. Моментальний розхід при швидкості 90 - 5,3л; 100 - 5,8л; 110 - 6,1л. Середній розхід по борт. компу за 5000км склав 8,8л при сер. шв. 32км/год. Розрахунковий "по чекам" - 9,2л. Думаю БК прибріхує на 0,4л, але ще перепровірю дідівським методом із заправкою повного баку. Зробив додаткову професійну шумку багажника та капоту - віброізоляція + шумоізол. На весні зашумлю арки, щоб не було чути шуму коліс. Машина дууууже тиха. Коли стоїш в пробці - повна тишина. Декілька разів пробував завести вже заведену машину :) Кліренс височенький, але вже встиг цепанути землю переднім бампером. Їхав по грунтовці та попав у яму трохи глибшу чим інші. Передок у С4 довгий, тому ним і клюнув. А так по "розумним" грунтовкам їде без проблем. Багажник величезний! Влазить так багато, що деколи дивуєшся як могло все влізти. З музикою та USB також розібрався. На флешку 4Гб закинув біля 900 треків в корінь без створення папок. Тепер читає все і без проблем. Треки качав з інтернет-радіо Radiotracker (прога), так як деякі звичайні МП3 файли скачані з нету не бачить
Через 4 мес. и 7 дней Роман дописал: Пройдено 6000км. Розповім як машина себе поводить в зимовий час. На днях вдарили сильні морози. Зранку температура падала до -16"С. Заводиться без проблем, - майже в пів обороту ключа. Прогрівається в міру швидко. Хвилин через 10-15 дує тепле повітря. Коробка передач не стає тугою, тільки педаль зчеплення трохи важче натискається. Скрипи салону практично відсутні. Із мінусів - не відкривається задня дверка. На сервісі обробили силіконовою смазкою і вже третій день при сильному морозі все відкривається без проблем. При наїзді на ямки чи горби поскрипує щось у підвісці чи аморті заднього правого колеса. Через деякий час їзди це проходить.... Пробував машину на стійкість. Заїхав на велику порожню стоянку з коркою льоду та сніжком. Почав штучно викликати звичайний та ритмічний заноси. При макс. швидкості 50км/год, стільки дозволяла площа, машину дуже важко пустити в занос. Я і кермом різко крутив, і ручнік жав, і відпускав педаль газу. Щось трохи получалось, але машина легко вирівнюється. Про що це говорить? А про те що все таки підвіска у нашого С4 дуже добре налаштована. На попередньому авто - Лада Калина кинути машину в ритмічний занос можна було при 30-40км/год і без "якихбитонібуло" зусиль... Ще кому цікаво про заглушку на радіатор. Підїзжайте у свій сервіс та скажіть щоб вам дали даний девайс по гарантійній модернізації MMY. Мені ніхто не подзвонив, але я сам вирішив поцікавитись. Сказали - приїзжайте в любий час. Все таки на вулиці почалась зима, тому заглушка лишньою не буде.
Через 6 мес. и 27 дней Роман дописал: 8700 км. Зиму пережили! Є про що розповісти. І так! ЛКП... дехто казав, що після зими видно сколи. Помив машину, все передивився, сколів не помітив. Дякувати Богу, як кажуть! Заводилась при -27"С. При переїзді антиполіцаїв, відчувався скрип у підвісці. Згодом проходив. Мороз давався взнаки! Розхід зимою невеликий,- по місту біля 9,3 л. Підійшла весна, дорога чиста, шини літні, розхід по мітсту під 10,0л. Але в цьому винуватий тільки я, бо катаюсь дуже швидко. При цьому пробки ніхто не відміняв :) Але... Сьогодні їхав з Миронівки, 80-105км/год - обгонів мінімум, дорога чиста! Розхід 5,4 л/100км при 79км/год середня швидкість. Мені здається, це дуже хороший результат. Завантаження авто: 2 дорослі людини, 20кг в багажнику, 40л бензину в баку. Тепер про деякі нюанси! Декілька днів тому, відкрив всі бокові вікна для провітрювання. Сів у машину, закриваю вікна зсередини, але ліве заднє не закривається :( Пробував утримувати кнопку, і так і сяк, не получалось. Подзвонив у сервіс, сказали утримувати клавішу відкривання в одну сторону, потім у другу. Не помогло. Скло не хотіло підніматись. Через годину смикань, додумався утримувати скло двома руками, при цьому натискати переривчасто кнопку вверх (потрібна додаткова допомога). Нарешті вдалось закрити вікно!... Через декілька днів скло почало працювати без проблем!...... Тепер про балку і завантаження. Буквально вчора довелось везти родичів в село. Загальна вага 4-х людей ( в т.ч. і я) - 350кг + багажник 10кг + в баку бензину 40л. Загалом з 400кг завантаження. Їхати не надто комфортно, машина стала жорсткою, відчуваються усі ямки. Тому якщо Ви плануєте возити багато людей чи вантажу, С4 - не для Вас!... Сьогодні зранку сів з дружиною + багажник 40кг, їде комфортно і без проблем. Тиха підвіска, дискомфорту немає! Висновок - 2-3 людини + багаж,- не проблема для С4!
Через 12 мес. и 4 дней Роман дописал: 17000 км рівно 1 рік моїй машинці. Зробив повну шумку, попрацював над завнішнім дизайном, замінив ручку МКПП від ДС4, замінив накладки педалей на алюмінієві, поставив коротку антенку, замінив акустику на Hertz та JBL, поставив додатковий розєм прикурювача в багажник. Виходив на мінімальний розхід за 95км шляху - 4.9л при 75км/год середня швидкість. Як для бензинового 1.6 думаю просто супер результат, хоч і прийшлось "повзти". Але... на трасі Київ-Одеса вийшов на досить солідну середню швидкість БК - 110км/год, розхід склав 6.6л за 450-470км шляху. Схожий розхід у дизельного С4 з такою середньою швидкістю (тому, хто часто їздить по шоссе потрібно подумати - брати дизель чи бенз). Розганяв машинку до 203 км/год по GPS. Йде добре, були б дороги. Ца рік експлуатації згадується тільки проблема з відкриванням заднього скла, яку описував вище. Було тільки раз і більше не повторювалось. Більше глюків, неполадок, поломок... стукаю по дереву... НЕ БУЛО! Машина тільки радує! Тим хто переживає - брати чи не брати француза. Рекомендую ще раз сісти в С4, проїхатись по можливості і висновок прийде сам.
Да, хороший! Купил себе такой же Ситроен в такой же комплектации в таком же цвете. Хочу добавить про "+" - это эффектный внешний вид машины, выглядит дороже чем стоит. Материалы очень качетсвенные, двигатель резвый (как для 1,6) и при этом довольно экономичный (7-8 по городу на обкатке). Из минусов хочу отметить маленькую обзорность через заднее стекло - лучше поставить парктроник. А в целом - по соотношению цена/качество, машинка на твердую "5"
у нас також такий цитрамон с4 new з акпп. вибір авто був майже таким як описав топік стартер, по відчуттям аналогічно, але є одне зауваження: на холодну шумноватий двигун, в перші секунди нагадує навіть дизель, це в мене такий трабл, чи це нормально?
Любий двигун, якщо не розігріти, буде гудіти перші хвилини руху. У мене також! Дайте декілька хвилин попрацювати на холостих і все буде ок. Або без перегазовок проїхати з кілометр, щоб прогрівся на ходу.
за привичку маємо декілька перших хвилин не рухатись, не залежно від пори року (зимою прогрів зазвичай довше)...але честно кажучи злегка напрягає початкова шумність двигуна, не довго, декілька секуннд, таке враження що без масла працює - перевірив, рівень ок...потім шумність зникає та поступово падаюсть обороти, все як має бути...
У Вас двигатель наверное VTi 120-сильный? Если да, то это наверное из-за цепи (на 110-сильных двигателях ремень ГРМ) и пока двигатель прогреется и все его составляющие, возможно цепь дает такой звук. У меня на 110-сильном нет такого звука (двигатель тоже еще на обкатке).
Реально ездил 2 раза на тест драйве в салоне. - понравилось очень. про двигатель Роман прав: реально оба раз как приехал после поездки - оба раза думал что заглох, а движок реально работал - такой тихий. Подвеска - и упругая и спортивная одновременно - раньше у пежо такие были. тут же, на тест-драйве сравнивал с солярисом: у ситроена подвеска в разы мягче и при этом не расхлябанная в поворотах. За тест по саунду Рома -спасибо. Не знал даже что она мз3 читает. пару мелочных минусов на тесте заметил - электронный блок приборов бывает и пошустрее - я говорю об тахометре. его бы разбить на больше секций раза в 2 в 3 чаще, и сделать более быстрое и четкое срабатывание их, а то при перегазовках - вроде как с запаздыванием работает тахометр. Сцепление брало гдето под самым верхом. ну это скорее всего проблемы конкретного автомобиля и это регулируется. В целом с автором на 100% согласен. До этого целился на совершенно другие автомобили - а теперь С4 реальный претедент на место в семейном гараже
Многие говорят, что греть не нужно, мол, быстрее прогреется в пути на небольших нагрузках. Но я бы советовал греть, пока тахометр не будет показывать 3 деления (т.е. до тысячи оборотов - около 900). В моем случае обычно это ровно минута.
температуру не показывает но по инструкции когда обороты упадут на холостые-3деления(750),в зимнее время лучше прогреть от 3 до 5 мин не зависимо от того на скоко упали обороты
Ні-ні, пакету сіті нажаль немає. Датчики - це в сигналізації. А парктронік ставив у дилера. Коврики взяв ворсові - 400грн в салоні. Здається підходять від пежо 307. Вибір великий на тому ж автобазарі.
Заметил странную вещь.. Когда двери блокируются будь то при движении будь то с кнопки - любую дверь все равно можно открыть на ходу ручкой. В сервисе сказали - типа это так и должно быть. Типа их нельзя открыть снаружи... А зачем мне их на скорости 100 км снаружи открывать. А вот ребенок спокойно может открыть изнутри..хотя они якобы заблокированы.. У всех также работает? Мне лично это непонятно.. На пред авто такая же система была, такая же кнопка на панели, но ели ее нажимешь, то двери ручкой уже не откроешь..
Двері блокуються більше для безпеки від зовнішніх факторів (злодії і тд). Не дай Бог аварія чи пожежа в салоні. Двері потрібно швидко відкрити, а так вони можуть заблокуватись автоматикою. Тоді що робити? Для блокування з середини задніх дверей у Вас є спец. кнопка біля управління відкр. вікон водія. Це зроблено спец. для захисту від цікавих дітей
Спасибо, нашел. Вопрос такой еще тогда. Точнее два вопроса 1. Круиз контроль. Занес в меню выбора скорости (5 штук), но выбрать не получается. Написано в инструкции зажать кнопку + или - , но ничего не происходит. Работает только опция по факту - свключил круиз, с паузы снял и текущая скорость пошла, дальше плюс , минус. А вот именно из сохраненного списка не выходит выбрать ((( Может Вы знаете? 2. Есть такой пункт еще в инструкции - наз . мягкий свет. На центральном плафоне - возле дополнительных больших ламп есть такие две маленькие (в диаметре где-то по 5мм) и там маленькие лампочки. Вообщем включить их не выходит В описании написано типа мягкий приглушенный свет в салоне.. 3. У вас тоже при выключенном двигателе свет в бардачке не включается? Просто не логично как-то.. При открытии дверей багажника включается, а при открытии бардачка - нет.. Спасибо за внимание.
1. В мене в допах круіз програмований (не знаю який у Вас). Вкл. круїз, жму плюс, знімаю паузу і поїхали. Щоб підняти швидкість до наступної запрограмованої, жму "+" або в міру короткими "+" +5км. 2. Є світодіодні маленькі лампочки. Включав без проблем. Але не памятаю як, бо дуже рідко користуюсь. 3. При витягнутому ключі, в бардачку світла немає, коли ключ в півобороту є.
не, наверное не тот. там центральный плафон, который включается при открытых дверях и тд.далее слева и справа от него есть еще две лампочки - которые как раз светят белым светом и включаются с кнопок вкл и выкл. а вот между ними есть два таких отверстия , где-то диаметром 5 мм. Если присмотреться - там диоды малюсенькие стоят. И вот в инструкции написано, что они включаются со стояночными огнями.. но у меня ничего не включилось..
to Автор: Кстати еще такой нюанс, не очень хороший. Вообщем как выехал из салона, обратил внимание, что шумит приборная панет, такой гул равномерный, как электричество по проводам бежит.. Когда включаешь габаритные огни, панель притухает и гул пропадает, но если скролом слева на руле добавить света приборной панели - начинает гудеть.. Приехал в салон, посмотрели.. согласились , что звук есть. Пошли туда в цех к ним, посмотрели еще 3 машины. На одной такого не было , на второй было также, как у меня, на третьей тоже было, но чуток потише. Вообщем сказали пока ничего по этому поводу сказать не могут. Так как на остальных такой эффект тоже есть. Сказали поезди посмотри. Вообщем это наверное единственный минус для меня в этой машине. У Вас такого эффекта не наблюдается?
Якщо чесно не помічав. Тільки коли заглушиш авто через секунд 10-20 зявляється якийсь звук, схожий на принтер при печаті Тіпа щось там напечаталось чи записалось. Краще переписуватись тут, може хто ще прочитає. Більше інформації буде
"Тільки коли заглушиш авто через секунд 10-20 зявляється якийсь звук, схожий на принтер при печаті " Скорее всего срабатывает реле. Оно позволяет еще в течение 30 секунд (может и больше) после глушения двигателя и вытаскивания ключа из зажигания - закрыть окна, если надо -поставить дворники вертикально и т.д.
ну оно при езде из-за шума дороги может и не слышно. а вот как завел и на месте стоишь. Попробуйте завести двигатель, послушайте пару секунд, может ухом повернитесь к приборной панели и включите габаритные огни (только чтоб там не на максимум было выкручена подсветка экрана.Потом выключите габаритные огни огни, включите еще раз. заметите разницу?
В моем тоже свист присутствует - на сервисе ничего толком не сказали , порекомендовали поставить подсветку на минимум. хотя не могу сказать что помогло. Привыкаю, но иногда раздражает.
Затушить яркость конечно можно но хочется чтоб все изначально работало как следует. Ведь в яркую, солнечную погоду не затушишь... Если бы не гарантия то мое любопытство уже заставило бы меня залезть в приборную панель
Моя стоїть на вулиці. Вчора при -25"С завелась без лишніх зусиль. Двіжок шумно працював поки не прогрівся. Ще якщо цікаво про С4 при таких морозах. Салон почав прогріватись через 10 хвилин. Коли проїзжав горби поскрипували аморти, коробка передач легко переключається, руль та педаль зчеплення стали тугішими. Через якийсь час їзди все проходить.
У меня тоже на улице(-23). Стартер на 2-3 оборота дольше крутит, но заводится отлично. Но есть небольшое отличие от Романа: тугие педаль сцепления и рычаг КПП, а руль - легкий как всегда.
возможно не амортизатор проверь заднюю дверь или задние сидения скрипит на замках-опусти сидения и проедься если не скрипит все нормально -подмотай изолентой немного(тряпчаной лучше) п-образный крепеж чтоб плотней закрывались замки сидений и задней двери и будет тебе счастье.А еще наблюдал скрип впереди справа-вроде как амартик -но оказалась подушка двигателя-смазал силиконом(српей силиконовый)как рукой сняло
Поменяли масло, воздушный, масляный и фильтр салона. Возились 3,5 ч. Не знаю, что там можно было делать так долго. Может, опыта работы с машиной еще нет. Но это конечно очень дорого. После окончания гарантии все делать буду сам. Там 500 грн на расходники потолок...
3,5 часа - это если машину оставили и уехали, а механики не подходили к ней 2,5 часа а потом все сделали за час максимум или 50 минут. Неужели они посчитали 3,5 нормо-часа? Это развод или крайне низкая квалификация! Давно заметил, если стоять рядом возле машины во время прохождения ТО все делается за 40-50 минут, максимум час. Если оставить и уехать - может быть и два и три часа.
Прогреваю, пока холостые обороты выше холостых прогретого(т.е. на тахометре больше трех делений). Считаю это лучшим компромиссом между "не прогревать совсем" и "прогревать, пока обдув теплым не станет"
согласен с пикассо пока не упали обороты(обычно с 4-х делений до 3-х делений 750 оборотов) а в зимнее время 3-5 минут не зависимо от того как упали обороты.
Хочу это авто именно белого цвета в этой комплектации, вы случайно не брали что либо из акцессуаров (молдинги, накладки...) в прайсе много всяких вариантов? И можно ли заказать пакет сити?
Деталі дизайну не брав. У вересні 2011-го пакет сіті не можна було замовити. Багато у ньому корисних опцій, але нажаль... Підїзжайте в салон та розпитайте що і як. Може щось змінилось? Думаю не варто замовляти аксесуари в салоні. По-перше вони дорогі. По-друге, частину можна купити на автобазарах. Ті ж гумові якісні килимки на базарі 280грн, в салоні 600грн. Підходять навіть від Пежо 308
С4 2011 года выпуска на спидометре 500 км загорелась надпись Enging fault, менял бензин не помогло, полазил на форумах Россия, Украина тажа проблема. Буду ехать ТО, но при масовости проблемы вывод один - машинка "сырая". Жаль.
Само собою поодинокі випадки можуть бути. Вам потрібно їхати на сервіс, нехай дивляться. Може термостат, може щось інше? В Україні ще не чув щоб в людей таке вилазило. Зараз у багатьох проблема з термостатом.
Що саме ви маєте на увазі? Більш конкретніше будь-ласка... Можна вийти з борт. компа і буде показувати інфо про музику/радіо на весь екран. В принципі все.
Автомобільним блютусом взагалі не користуюсь, так як є гарнітура на вухо до якої привик. Якщо гарнітурою не користуєтесь телефон сам підключається. Якість хороша - Вас чують і Ви чуєте. Коли хтось дзвонить музика сама відключається. Тел. книга телефону виводиться на екран БК. За 400баксів Ви отримаєте не тільки блютус, а й USB та кращий круїз-контроль на Тенденсі. Для мене вхід ЮСБ важливіша опція за блютус. Задовбатись можна з тими СіДі-дисками
Спасибо! За инфу... Я понимаю что теперь главное тест драйв на дизеле! И все станет ясно! Я еще что хотел спросить... Если бы была возможность сегодня купить новый автомобиль, взяли бы опять дизель в тех комплектациях которыми пользуетесь? Или нет? Тоесть по деньгам она себя оправдывает? Тоесть те деньги которые вы заплатили, она их стоит или как корейцы, у которых кроме нового агресивного дизайна нет ничего ни под капотом не в салоне?
В мене не дизель. Але якщо б у мене була можливість взяти новий автомобіль, я би взяв С4 1,6VTi Ексклюзив. Корейцям ще далеко до якості 100-літнього французького автопрому. Просто в наших краях глибоко сидить правило 3-х "Ф". Але з приходом нових моделей С3, ДС3, С4, ДС4, С5, С6, ДС5 це правило всі забудуть через пару років
Сколько стоит поставить парктроник у официалов? И есть ли возможность ставить свою модель, т.е. заказывать только работу с последующем внесением в сервисную книжку?
1140грн за сам парктронік (їх) та робота 1150грн... Свій можна їм дати, зекономите з 1000грн, але якщо будуть якісь глюки вони можуть відмовитись, бо це Ваша покупка. Так само і з додатковою сигналізацією. Я вирішив не ризикувати і замовив все їхнє (парктронік, сигналка, замок КПП). В такому випадку питати можна з одного, а не бігати по магазинам, сервісам і тд
Рома в мене во такий стиль БК я вже всьо перерив і не поняв де то міняється, в книжці пише тільки шо можна поміняти а в якій гілці я не можу найти ніяк, чи то просто через те що в мене немає аудіо 1?
Рома подскажи, у тебя мотор старый 110-ти сильный или же 120-ти? Какой реальный расход сейчас? У меня на обкатке, 110 лошадей, сейчас по БК 9.7, 90% город...
В мене 120коней. Розхід чисто по місту в районі 9,0-9,3л. Але я катаюсь не економно. Двигун ожив після 2000км. Думаю електроніка блокувала при обкатці.
Спасибо! Я тож хотел 120-ти сильный, но в салоне не было. Менеджер сказал нужно заказать и ждать месяца 2. Чего-то желания не было. Плюс он меня переубедил что различия в моторе не заметно и расход тот же. Повелся или развели не знаю.Жду пока оживления двигателя. Пока 1500 пробег, обкатываю, экономная езда в основном по городу.Скажи по подвеске. Пробовал нагружать, а то я вёз кроме себя ещё троих, без груза, килограмм так по 70, вышел на заправке, глянул а она почти полностью просела???Аж жалко стало. Хотя за рулём вообще не ощутимо?!
Помічав просівший задок коли ззаду сиділо дві людини загальною вагою під 200кг, а так в принципі все ок до 300кг рівномірного завантаження по кузову. В інструкціїї пишуть якщо зад сильно навантажений, потрібно качати тильні колеса до 2,7.
Понял, спасибо! Рома скажи что у тебя в инструкции сказано то прогреве двигателя, а то у меня красиво зелёным шрифтом написано НЕ ТРЕБУЕТ ПРОГРЕВА ДВИГАТЕЛЯ, ОСОБЕННО В ЗИМНИЙ ПЕРИОД. Даже не знаю как поступать? И ещё подскажи по поводу первого ТО, на скольки тысячах ты его проходил? Заранее спасибо за советы!!!
По прогріву не читав, але в залежності від температури чекаю поки не зявляться три поділки на тахометрі. ТО буду робити на 10000км найближчим часом. Буду міняти масло та масл. фільтр. Я купляв ще у вересні, тому в мене ТО через 20000км. Але масло все одно буду міняти кожні 10т.
Питання по передніх бризговиках - видно, що це неоригінальні. Вони гумові чи пластикові? Я поставив оригінальні в салоні, а тепер жалію. Тупо ластикові бризговики, які при першому штурмі нормального бордюра мало не вирвалися. То у мене питання - яка марка і де куляв?
Купити можна в багатьох автомагазинах чи на авторинках. Передні універсальні TUN1 (або 2) точно не памятаю. Але дивіться щоб були гумові, бо можна купити і пластикові. Їх краще не брати. Також можете спробувати фірму Елеганс (Польща). Кріпляться на саморізи в пластикову арку. Можете додати шайби, щоб гума біля саморізів не порвалась з часом.
ну очень понравилось как сделан передок, в связи с этим вопрос, сами красили или мастер делал, если мастер то сколько вышло? И еще, что за диски, где брал, они шли черные или уже потом красил?
Дякую! Все робив сам. Диски Alutec Shark silver 16". Фарба аерозоль - PlasiDip - рідка гума. Зараз дуже популярна в Америці. Тюнінгують навіть авто преміум-класу. Наноситься в декілька слоїв, швидко сохне. Якщо надоїло чи пошкодилось, здирається як плівка. В ютубі пошукайте, все є.
5спиць, 16" - 2 балона в 5-6 слоїв. Вже 3-4 тис. км проїхав, тримається супер. Зловив саморіз в шину, тому клеїли, знімали колесо, балансували. Боявся, все поздирають. Тільки в двох місцях здерли Пластідіп, але в принципі незамітно. Думав буде гірше, але тримається супер як на дисках так і на бампері.
Доповнення: Поміняв телефон на Самсунг Галаксі С3. Блутуз зєднується чітко і без проблем. Раніше була Нокіа Е72, так він постійно збоїв. Зараз на повну користуюсь можливостями автомобільного гучного звязку. Телефон в руках навіть не тримаю. Всі телефони та журнал останніх дзвінків виводяться на табло БК. Все вибираєте прямо з керма. Супер!
ЛКП отличное, кузов оцинкован, 5 звезд Euro NCAP. Что еще нужно? А насчет толщины металла - дык это сейчас общая тенденция... По максимуму удешевляют производство/облегчают вес деталей, насколько это возможно без ущерба для безопасности...
Дійсно а в кого кузов зараз не ніжний. Маю на увазі авто останніх поколінь... ПС: Рік тому в мене вїхало Чері і підбило трохи ліве крило. Рихтовщик справився і все "повитягував".
Привет!!!! а мягкие брызговики где покупал. Я зацепил бордюр оторвал с крепления бампера. А как так есп заказной нет я за 400 уе заказывал 400 флешка блютузы телефон галактика 2я работает четко. сигналка 300 доплачивал. У меня тож белый морду ты прикольно сделал. а наклеички где купил тож хочу. диски ето у тебя алютек ДА?
Привіт! Бризговики самі звичайні на автобазарі. Просто бажано приміряти. Кріпити на саморізи в пластик. підкрилок. Наклейки купляв на Ебай. Шукай "car vinyl decals". Диски Алютек 16"
Уважаемый автор, нашел вроде как ваш бортовой журнал, там есть понкт просто использование вертикального уплотнителя РКИ-19, если это ваш журнал, очень хочеться узнать где покупали сей уплотнитель? Спасибо.
Роман привіт! Хочу у Вас запитати, як у знавця, що ви порадите, який двигун?? Багато в інтернеті читав що 120 сильний двигун дуже вибагливий до пального, і що він менш економічний чим на 110 конячок. Хочу почути Вашу відповідь! Дуже дякую!!!
Привіт! На рахунок вибагливості до якості бензину, 120VTI добре переварює бензин з брендових заправок (Окко, Вог, ТНК, БРСМ). Я заливаю в основному 95-преміум, а останнім часом 98-й. На такому бензині авто дуже гарно себе веде - відчутна потужність, шум двигуна мінімальний. Якщо заливати звичайний 95-й, відразу відчувається втрата тяги, підвищується шумність роботи двіжка. Але ніяких помилок БК не видає. Просто машина стає тупішою. По затратам палива порівняно з 110кс, не скажу. Точно не знаю. Але скажу так, якщо на 1,6VTI їздити потихеньку він дуже економічний, особливо на трасі. 4,9л навіть на попередній Ладі Калині 1,4л ніколи не виходило. А тут вийшло! По місту ситуація схожа, якщо давити "тапку в пол" - біля 10,0-10,5л по Києву взимку з пробками, літом 9,0-9,5л. Якщо їздити по-пенсіонерськи,- думаю 1,0л можна віднімати. По тех. х-кам 110кс майже на 1,0л споживає більше палива і на 0,8сек повільніше набирає сотню. Думаю реально, розхід буде також більшим, як не крути. З врахуванням, що різниця у вартості між цими двіжками не значна (4000грн тенденс механіка), я б рекомендував брати 1,6VTI і не паритись!
Дякую, дякую.... але тут починаються муки вибору, був у салоні, і менеджер, порадив дивитися в бік дизеля на механіці, так як я прихильник ручки! Як бути, і на яку комплектацію варто дивитися!
Можете взяти 1,6 90кс дизель. Знайомий зробив чіп-тюнинг і машинка ожила. Але можна злетіти з гарантії. А по комплектаціїї - мінімум тенденс. Атракшн пуста до сліз!
Двухзонный климат и пакет Аудио1 - ОДНОЗНАЧНО стоит брать. Пакет City, заводская сигнализация, ESP - я бы взял. А вот диски, коврики и тонировку можно подобрать позже и какие угодно.
Сейчас люди массово меняют задние сайлентблоки на усиленные от пежо 308sw. Код заказа 5131А5 (ЗЕЛЁНЫЕ). После этой операции проблема исчезает. Я лично спрашивал у ОД о такой замене (Харьков). Сказали "знаем, слышали, сделаем без проблем". Цена вопроса около 1200 грн(может варьироваться, если вам сделают скидку или вы сами закажете детали). В общем, собираюсь менять.
Адмін, доповніть будь-ласка мій відгук: "Пройшов 32000км. Машинка (тьфу-тьфу-тьфу) не підводила. Сверчків немає. Динаміка повністю влаштовує. Вияснив причину проблеми закривання заднього скла, яку описував раніше. Тоніровка (плівка) в нижній частині скла трохи відслоїлась і не давала нормально закривати вікно. Я її підрізав і все стало працювати як треба... Зиму 2013 всі памятають? Для мене ця зима була дуже збитковою. 1. При паркуванні зачепив сугроб і отримав невелику тріщину в передньому бампері. 2. Підімнув поріг (благо не дуже кидається в очі). 3. ЖЕКовці скинули брилу снігу на капот. Прийшлось міняти. Заказав з Польщі БУ без дефектів, правда іншого кольору. За все про все - 4000грн з якісною покраскою... Ну а так - все КЛАС! Катаюсь, та далі отримую задоволення! З далеку поглядую на кросовери, особливо зимою. А в теплу пору року, коли забуваю про зиму і сугроби, дивлюсь на хетчі чи універсали "
57000 і практично 4 роки радує мене моя машинка. Тепер про мої спостереження по експлуатації: 1. Підїдає олію останні 20т. Доливаю в середньому 2л на 10т. км. В принципі не катаюсь агресивно і не кручу двіжок до 6т. Але факт залишається фактом. Спочатку думав підтікає. На СТО все вимили, поїздив тиждень. Перевірили, нічого не знайшли. 2. Замінив передні тормозні диски та всі колодки. Так як на ТО не попередили, що потрібно міняти колодки. І вони потихеньку стерли передні диски. 3. На ТО порекомендували міняти всі сайленти - передні та задні. Купив нові, але ще поки не міняв. Задні взяв посилені, як рекомендують на форумах. Після заміни відпишусь. 4. Розхід палива не змінився, а навіть трохи приупав. Місто 8л / шоссе 5,5 при 100км/год. 5. Раз на рік роблю чистку кондиціонера. Так як після зими зявляється неприємний запах при включеному кондиціонері. Дивився на "іспарітель" він чистий. Обробив спец. засобом і все ок. Літо їздиш з чистим повітрям. 6. Також замінив повнісю антифриз та гальмівну рідину в системах. От і всі деталі, що згадав за останні 20 місяців.
92000 Машина не підводила всі 6 років. Для свого БЖ із того що міняв: 1. На 60т замінив всі сайленти. Передні прожили аж 30т. Скоро буду міняти. Брав TRW, ніби фірма хороша і сайленти не самі дешевші. Але! Зараз купив Лемфердер. Побачимо. 2. Масло їсть 4л на 10т. Планую міняти прокладки клап. кришки та вакуумного насосу. Цікаво чи поможе. 3. На 70т замінив зчеплення.Хтось скаже, чому так рано. Я думаю, що це із-за стилю їзди - місто, пробки, часто тримаю зчеплення нажатим. Така привичка 4. На 80т замінив всі шківи та роліки, почали шуміти. Поки розібрався що шумить - замінив по черзі. Зараз тишина! Паралельно поміняв водяну помпу, хоч і не текла. 5. На 90т почав пропадати антифриз - за 500км грам 100-150. Можливо прокладка корпуса термостата. Вже купив, скоро буде заміна. 6. На 80т замінили гофру глушителя. Їздив, щось гуділо, по ходу привик. Поміняли, стало тихо і кайфово. Це все що згадав за останні 35000. Розхід палива не змінився, корозії не помічав.
romman, привіт. Із задоволенням читаю твої відгуки. Хтів почути чи є на даний час у С4 конкуренти, маю на увазі, ті, на які в першу чергу потрібно звернути увагу. Теж зацікавив цей автомобіль. Дякую.
Saliman, Привіт! Важко сказати. В залежності що шукати - БУ чи нове. Якщо би брав, то дизель і універсал. Наприклад відносно свіжий 308SW. Але їх практично немає на "вторічкє".
romman, Уточнення: "Планую міняти прокладки клап. кришки та вакуумного насосу" - не вакуумного насосу, а корпусу масляного фільтра. Вакуумний насос поки не тече.
104000 Прокладкою корпуса термостата не обійшлось, замінив корпус термостата. Старий потік. Пів року машина щось стала важко набирати швидкість, тяга ослабла, зявилась вібрація на низьких обертах. Вирішення проблеми - заміна всіх подушок двигуна. Хоча всі були цілі, але напевне розколбасились. Зараз тяга як треба, вібрація мінімальна. Після заміни всіх прокладок двигуна, масло їсть менше. Зараз міняю масло частіше, кожніі 6-8 тис. Масло Mobil 1 ESP вже 60тис. Ще згадав - замінив підшипники ступиці. Спочтаку правий, через 10тис лівий. Думаю за 100тис це нормально.
Несмотря на то, что новое поколение Citroen C4 продается в Украине с прошлого года, этот автомобиль по-прежнему вызывает большой интерес. Среди предпочтений посетителей InfoCar.ua он стабильно занимает место в первой тройке хэтбеков, а потому, мы не смогли не поддаться соблазну, когда узнали, что есть возможность протестировать C4 в топовой комплектации, да еще и с микро-гибридной дизельной технологией e-HDI.