Модельный ряд Citroen

Отзыв о Citroen C4 2011 года


Citroen C4 5-ти дверный 2011
Автомобиль: Citroen C4 5-ти дверный 2011 г.в., хэтчбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 450 км, двигатель - 1.6 бензин, комплектация - Тенденс
Автор: Роман (Украина, Киев)   22.09.2011
Citroen C4 5-ти дверный 2011 фото $iCitroen C4 5-ти дверный 2011 фото $iCitroen C4 5-ти дверный 2011 фото $iCitroen C4 5-ти дверный 2011 фото $iCitroen C4 5-ти дверный 2011 фото $i
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Вибирав машину дууууже довго. Передивився все в діапазоні 17-25 тис. доларів. На варіанті кузова не зациклювався. Подобався Гольф 6, Кюшкай, Пежо 3008, навіть Фокус попередній. Але в червні почув десь, що в Україні зявились нові Сітроени С4. Дай думаю махну і подивлюсь що там. Приїхав в перші дні показів. Сів в салон (тенденс автомат) і... ПРОСТО ЗАКОХАВСЯ. Якби це смішно не звучало. Шикарна якість деталей, руль, торпеда, підсвітка приборів, комплектація, дизайн кузова, агресивний передок, збиті форми кузова, високий кліренс, хороший двіжок. Думаю: ТАК! ЦЕ ТЕ ЗА, ЩО НЕ ЖАЛЬ ВІДДАТИ ГРОШІ! І ось пройшло декілька місяців, я дозрів і взяв того французького красеня. Тепер детальніше про короткий термін їзди на С4.

І так... Ходова. Дуже тиха, ямки ковтає, дрібні нерівності навіть не відчуваєш. Про стукіт балок ще не знаю. Не було ні разу... Шумка. Якщо завести двигун і включити музику на 1-шу поділку Вам буде здаватись, що машина не заведена. На шоссе до 110км/год чути тільки шум колес (можливо шумні жорсткі шини Мішелайн Енерджисейвер чи як там). Більшу швидкість ще не пробував - обкатка...

Двигун. Не знаю як кому, але мені динаміки вистачає з головою. При тому я ще не крутив більше 3500 об/хв. Машина плавно і впевнено набирає швидкість. Трішки перегазував і відчуваєш приємний рівний звук, практично фррр :))) Це треба чути! ...

Розхід. Не знаю чому, але в мене манічка постійно слідкувати за затратами палива. І так (вже писав в обговоренні даного авто, але ще раз повторюсь), перші кілометри їхав на багаті села. Рівно 100км... Клімат вкл. Швидкість 70 - 110 км/год. Сер. шв. отримав - 76км/год. Розхід - 5, 8л. Назад з пічкою, трошки підгружений - 6, 4л, сер.шв 81км/год. Київ, пробки, тянучки. Наїздив 200км, сер. шв. 27км/год, 8, 9л на сотню. Клімат 50% шляху...

Музика. Спочатку втикнув флешку із МП3 128 кбс. Легкий рок. Ніби грає, але нічого особливого. Це тягнулося до того поки не витягнув ліцензійний CD з якимись електронними хітами (баси, електро і тд). Втикнув в магнітолу, додав звучок і просто офігєл. Звук чистий, повний "сюраунд", приємний бас до половини гучності, виставив в налаштуванні режим "техно" і просто отримав купу задоволення. Думаю тут не потрібні ніякі сабвуфери, машина і без них таке видає, що повірте Вас це приємно вразить. Головне слухайте якісну музику від 320 кбс...

Круїз-контроль з памяттю. Мені він попався як доп. опція. Не знав що настільки з ним класно їхати на дальні відстані. Включив і машина сама то набирає, то скидує швидкість. При цьому хороша економія і ноги не напрягаються. Також є ліміт-контроль. Наприклад по Києву вистави 80км/год і машина швидше просто не поїде. Погрішність спідометра з GPS рівно + 5 км/год...

Клімат-контроль. Не знаю на скільки він ефективний, так як до того кондера не було. Але те що передні вікна потрібно затонувати хорошою тонувальною плівкою, я зрозумів зразу. Клімат вкл. , холодить, а лице і руки горять. В своїй старій машині тоніровка - Llumar, сонце ніколи не пекло при закритих вікнах. Як тільки відкривав - відразу відчував сонячне тепло. Тому буду тонувати 100%...

Ергономіка. Дуже хороші матеріали салону. Нова машина, а запаху практично ніякого. Про, що це говорить? А про те, що всі матеріали високоякісні. Сидіння класної форми, дуже комфортні. Спина боліти не буде після довгої подорожі. Всі кнопочки розміщені окремими блоками, але в основному я користуюсь тими, що на кермі...

Гальма. Дуже інформативні. Спочатку здалось, що надто різкі порівняно із попереднім авто. Зараз розумію, що вони просто класні! Жмеш і машина просто гальмує і зупиняється там де тобі треба. При цьому зусиль мінімум, як і нервів...

Кліренс. Під порожнім авто - 170мм до найнижчої частини кузова. Щоб перевірити реальний кліренс попросив сісти родичів загальною вагою приблизно - 240кг. Підставляв дитяче пласт. відерце висотою 150мм. Проходило в притирку під самою нижньою частиною. Висновок - 150мм, в добре завантаженому стані, Є! Для наших доріг те що треба!

Плюсы автомобиля: Читайте вище!

Минусы автомобиля: Склоочисник після роботи та омивання залишає 5-тисантиметрову полосу бруду по краях лобового скла. Але до цього звикаєш. Легке розкачування машини вперед-назад, коли починаєш рухатись. Можливо повязано з тим, що ще не привик до педалі зчеплення, чим і провокую покачування. Хоч в повороти входить практично без кренів на розуній швидкості звичайно.

Совет покупателю: Якщо закрити очі на бренди, марки, забобони і вибирати авто душою, я впевнений С4 - це те що треба! Тим більше, концерн Пежо-Сітроен йде дуууууже великими кроками вперед. Недаремно сітроенчики вже продають в Японії!

На следующий день Роман дописал: Ще забув додати у мінус. USB вибірково читає флешки. Хоч я переформатував у FAT32, але флешки від 2гіг читає через раз. На 1гіг без проблем. Також буває блутус не зєднується з мобілкою Nokia E72-1. Думаю проблема в тому, що я часто користуюсь блутус-гарнітурою (на вухо) і потрібно постійно її виключати перед тим як сідаєш в авто. Короче два блутуса на одному телефоні збоять.

Через 15 дней Роман дописал: Сьогодні замінив задні бризговики. Купив універсальні, практично гумові, TUN2. Причина заміни: через дорогу міняли трубу. Яму прикидали щебнем та землею. Перші дні проїхав нормально, але пізніше земля просіла. Коли проїзжав почув скрегіт. Думав днищем зачепив. А виявилось пластиковими бризговиками. Вони прикріплені частвоко до бампера. На російському форумі сітроен прочитав, що люди чуть не обірвали задній бампер в схожій ситуації. Тепер поставив більш мякі бризговики, які прогинаються і не пошкодять при цьому бампер. Всім рекомендую! Ціна питання 130грн + два відкручені колеса + помучитись відриваючи рідні бризговики. Кріпити легко - просто вкручуєте саморізи плотно притискаючи бризговик до корпуса авто. На вигляд все ок! Зате пропав гемор з проїздом бордюрів, ям і тд. Згодом поставлю такі ж на перед. Пройшов більше 1000. Машинка дуже радує!

Через 21 дней Роман дописал: Вже стало холодніше, тому можна оцінити роботу пічки. Зранку було +4. Сів в машину, вкл. підігрів сидінь, виставив +24 на кліматі. Через 5-7 хвилин вже було тепло.... Затрати палива. Зараз по Києву стало більше тянучок. За 50км чисто місто (світлофори, тянучки, підйоми) розхід 10,3л 1,6 механіка. Сер. шв. 22км/год. Маршрут практично без прямих ділянок.

Через 21 дней Роман дописал: Сьогодні наїздив ще +40км по більш швидкісним ділянкам Києва. Зараз розхід 9,5л при сер.шв. 23км/год. Так що все ок, машина економна. Просто все залежить від маршруту, пробок і тд

Через 1 мес. и 5 дней Роман дописал: Пройшов більше 2000км. Десь на 1950-2000км машина стала реально жвавіше набирати швидкість. Таке відчуття що додалось + 20 лошадок. Думаю до пробігу 2000км комп глушить двіжок, щоб нормально притерся. С4 на механіці не "овощ". Перевірено!

Через 3 мес. и 10 дней Роман дописал: Накатано майже 5000км. Машинка ні разу не підвела. Все працює як "часікі"! Свєрчків ще не помічав. Розганяв до 160-ти, йде як по рельсам і без напрягу. Дорогу тримає на відмінно! А так зазвичай катаюсь 100-110. Моментальний розхід при швидкості 90 - 5,3л; 100 - 5,8л; 110 - 6,1л. Середній розхід по борт. компу за 5000км склав 8,8л при сер. шв. 32км/год. Розрахунковий "по чекам" - 9,2л. Думаю БК прибріхує на 0,4л, але ще перепровірю дідівським методом із заправкою повного баку. Зробив додаткову професійну шумку багажника та капоту - віброізоляція + шумоізол. На весні зашумлю арки, щоб не було чути шуму коліс. Машина дууууже тиха. Коли стоїш в пробці - повна тишина. Декілька разів пробував завести вже заведену машину :) Кліренс височенький, але вже встиг цепанути землю переднім бампером. Їхав по грунтовці та попав у яму трохи глибшу чим інші. Передок у С4 довгий, тому ним і клюнув. А так по "розумним" грунтовкам їде без проблем. Багажник величезний! Влазить так багато, що деколи дивуєшся як могло все влізти. З музикою та USB також розібрався. На флешку 4Гб закинув біля 900 треків в корінь без створення папок. Тепер читає все і без проблем. Треки качав з інтернет-радіо Radiotracker (прога), так як деякі звичайні МП3 файли скачані з нету не бачить

Через 4 мес. и 7 дней Роман дописал: Пройдено 6000км. Розповім як машина себе поводить в зимовий час. На днях вдарили сильні морози. Зранку температура падала до -16"С. Заводиться без проблем, - майже в пів обороту ключа. Прогрівається в міру швидко. Хвилин через 10-15 дує тепле повітря. Коробка передач не стає тугою, тільки педаль зчеплення трохи важче натискається. Скрипи салону практично відсутні. Із мінусів - не відкривається задня дверка. На сервісі обробили силіконовою смазкою і вже третій день при сильному морозі все відкривається без проблем. При наїзді на ямки чи горби поскрипує щось у підвісці чи аморті заднього правого колеса. Через деякий час їзди це проходить.... Пробував машину на стійкість. Заїхав на велику порожню стоянку з коркою льоду та сніжком. Почав штучно викликати звичайний та ритмічний заноси. При макс. швидкості 50км/год, стільки дозволяла площа, машину дуже важко пустити в занос. Я і кермом різко крутив, і ручнік жав, і відпускав педаль газу. Щось трохи получалось, але машина легко вирівнюється. Про що це говорить? А про те що все таки підвіска у нашого С4 дуже добре налаштована. На попередньому авто - Лада Калина кинути машину в ритмічний занос можна було при 30-40км/год і без "якихбитонібуло" зусиль... Ще кому цікаво про заглушку на радіатор. Підїзжайте у свій сервіс та скажіть щоб вам дали даний девайс по гарантійній модернізації MMY. Мені ніхто не подзвонив, але я сам вирішив поцікавитись. Сказали - приїзжайте в любий час. Все таки на вулиці почалась зима, тому заглушка лишньою не буде.

Через 6 мес. и 27 дней Роман дописал: 8700 км. Зиму пережили! Є про що розповісти. І так! ЛКП... дехто казав, що після зими видно сколи. Помив машину, все передивився, сколів не помітив. Дякувати Богу, як кажуть! Заводилась при -27"С. При переїзді антиполіцаїв, відчувався скрип у підвісці. Згодом проходив. Мороз давався взнаки! Розхід зимою невеликий,- по місту біля 9,3 л. Підійшла весна, дорога чиста, шини літні, розхід по мітсту під 10,0л. Але в цьому винуватий тільки я, бо катаюсь дуже швидко. При цьому пробки ніхто не відміняв :) Але... Сьогодні їхав з Миронівки, 80-105км/год - обгонів мінімум, дорога чиста! Розхід 5,4 л/100км при 79км/год середня швидкість. Мені здається, це дуже хороший результат. Завантаження авто: 2 дорослі людини, 20кг в багажнику, 40л бензину в баку. Тепер про деякі нюанси! Декілька днів тому, відкрив всі бокові вікна для провітрювання. Сів у машину, закриваю вікна зсередини, але ліве заднє не закривається :( Пробував утримувати кнопку, і так і сяк, не получалось. Подзвонив у сервіс, сказали утримувати клавішу відкривання в одну сторону, потім у другу. Не помогло. Скло не хотіло підніматись. Через годину смикань, додумався утримувати скло двома руками, при цьому натискати переривчасто кнопку вверх (потрібна додаткова допомога). Нарешті вдалось закрити вікно!... Через декілька днів скло почало працювати без проблем!...... Тепер про балку і завантаження. Буквально вчора довелось везти родичів в село. Загальна вага 4-х людей ( в т.ч. і я) - 350кг + багажник 10кг + в баку бензину 40л. Загалом з 400кг завантаження. Їхати не надто комфортно, машина стала жорсткою, відчуваються усі ямки. Тому якщо Ви плануєте возити багато людей чи вантажу, С4 - не для Вас!... Сьогодні зранку сів з дружиною + багажник 40кг, їде комфортно і без проблем. Тиха підвіска, дискомфорту немає! Висновок - 2-3 людини + багаж,- не проблема для С4!

Через 12 мес. и 4 дней Роман дописал: 17000 км рівно 1 рік моїй машинці. Зробив повну шумку, попрацював над завнішнім дизайном, замінив ручку МКПП від ДС4, замінив накладки педалей на алюмінієві, поставив коротку антенку, замінив акустику на Hertz та JBL, поставив додатковий розєм прикурювача в багажник. Виходив на мінімальний розхід за 95км шляху - 4.9л при 75км/год середня швидкість. Як для бензинового 1.6 думаю просто супер результат, хоч і прийшлось "повзти". Але... на трасі Київ-Одеса вийшов на досить солідну середню швидкість БК - 110км/год, розхід склав 6.6л за 450-470км шляху. Схожий розхід у дизельного С4 з такою середньою швидкістю (тому, хто часто їздить по шоссе потрібно подумати - брати дизель чи бенз). Розганяв машинку до 203 км/год по GPS. Йде добре, були б дороги. Ца рік експлуатації згадується тільки проблема з відкриванням заднього скла, яку описував вище. Було тільки раз і більше не повторювалось. Більше глюків, неполадок, поломок... стукаю по дереву... НЕ БУЛО! Машина тільки радує! Тим хто переживає - брати чи не брати француза. Рекомендую ще раз сісти в С4, проїхатись по можливості і висновок прийде сам.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Alex  

Да, хороший! Купил себе такой же Ситроен в такой же комплектации в таком же цвете. Хочу добавить про "+" - это эффектный внешний вид машины, выглядит дороже чем стоит. Материалы очень качетсвенные, двигатель резвый (как для 1,6) и при этом довольно экономичный (7-8 по городу на обкатке). Из минусов хочу отметить маленькую обзорность через заднее стекло - лучше поставить парктроник. А в целом - по соотношению цена/качество, машинка на твердую "5"

+1ОТВЕТИТЬ  
Гость  

у нас також такий цитрамон с4 new з акпп. вибір авто був майже таким як описав топік стартер, по відчуттям аналогічно, але є одне зауваження: на холодну шумноватий двигун, в перші секунди нагадує навіть дизель, це в мене такий трабл, чи це нормально?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Любий двигун, якщо не розігріти, буде гудіти перші хвилини руху. У мене також! Дайте декілька хвилин попрацювати на холостих і все буде ок. Або без перегазовок проїхати з кілометр, щоб прогрівся на ходу.

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 6
Alex  

Реально ездил 2 раза на тест драйве в салоне. - понравилось очень. про двигатель Роман прав: реально оба раз как приехал после поездки - оба раза думал что заглох, а движок реально работал - такой тихий. Подвеска - и упругая и спортивная одновременно - раньше у пежо такие были. тут же, на тест-драйве сравнивал с солярисом: у ситроена подвеска в разы мягче и при этом не расхлябанная в поворотах. За тест по саунду Рома -спасибо. Не знал даже что она мз3 читает. пару мелочных минусов на тесте заметил - электронный блок приборов бывает и пошустрее - я говорю об тахометре. его бы разбить на больше секций раза в 2 в 3 чаще, и сделать более быстрое и четкое срабатывание их, а то при перегазовках - вроде как с запаздыванием работает тахометр. Сцепление брало гдето под самым верхом. ну это скорее всего проблемы конкретного автомобиля и это регулируется. В целом с автором на 100% согласен. До этого целился на совершенно другие автомобили - а теперь С4 реальный претедент на место в семейном гараже

ОТВЕТИТЬ  
Max  

Вопрос, а как узнать температуру двигателя? искал искал и в инструкции и на табло - нет вообще датчика. непонятно - сколько прогревать..

+1ОТВЕТИТЬ  
dru85  

Многие говорят, что греть не нужно, мол, быстрее прогреется в пути на небольших нагрузках. Но я бы советовал греть, пока тахометр не будет показывать 3 деления (т.е. до тысячи оборотов - около 900). В моем случае обычно это ровно минута.

ОТВЕТИТЬ  
Sabre  

Полностью согласен. По времени то же самое.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Danceoff_771  

что именно из допов брал?.. по отзыву вижу что пакет аудио 1 присутствует

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

клімат, заводська сигналізація з датчиками, блутус, програм. круіз

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 4
airmax  

Заметил странную вещь.. Когда двери блокируются будь то при движении будь то с кнопки - любую дверь все равно можно открыть на ходу ручкой. В сервисе сказали - типа это так и должно быть. Типа их нельзя открыть снаружи... А зачем мне их на скорости 100 км снаружи открывать. А вот ребенок спокойно может открыть изнутри..хотя они якобы заблокированы.. У всех также работает? Мне лично это непонятно.. На пред авто такая же система была, такая же кнопка на панели, но ели ее нажимешь, то двери ручкой уже не откроешь..

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Двері блокуються більше для безпеки від зовнішніх факторів (злодії і тд). Не дай Бог аварія чи пожежа в салоні. Двері потрібно швидко відкрити, а так вони можуть заблокуватись автоматикою. Тоді що робити? Для блокування з середини задніх дверей у Вас є спец. кнопка біля управління відкр. вікон водія. Це зроблено спец. для захисту від цікавих дітей

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Вибачаюсь. Блокується відкривання задніх вікон, а двері можна заблокувата з торця поворотом ключа в спец. пазі.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 6
airmax  

to Автор: Кстати еще такой нюанс, не очень хороший. Вообщем как выехал из салона, обратил внимание, что шумит приборная панет, такой гул равномерный, как электричество по проводам бежит.. Когда включаешь габаритные огни, панель притухает и гул пропадает, но если скролом слева на руле добавить света приборной панели - начинает гудеть.. Приехал в салон, посмотрели.. согласились , что звук есть. Пошли туда в цех к ним, посмотрели еще 3 машины. На одной такого не было , на второй было также, как у меня, на третьей тоже было, но чуток потише. Вообщем сказали пока ничего по этому поводу сказать не могут. Так как на остальных такой эффект тоже есть. Сказали поезди посмотри. Вообщем это наверное единственный минус для меня в этой машине. У Вас такого эффекта не наблюдается?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Якщо чесно не помічав. Тільки коли заглушиш авто через секунд 10-20 зявляється якийсь звук, схожий на принтер при печаті Тіпа щось там напечаталось чи записалось. Краще переписуватись тут, може хто ще прочитає. Більше інформації буде

+1ОТВЕТИТЬ  
Roman Kuliev  

"Тільки коли заглушиш авто через секунд 10-20 зявляється якийсь звук, схожий на принтер при печаті " Скорее всего срабатывает реле. Оно позволяет еще в течение 30 секунд (может и больше) после глушения двигателя и вытаскивания ключа из зажигания - закрыть окна, если надо -поставить дворники вертикально и т.д.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 4
Мебельщик  

Добрый день! Рома, а куда выводяться показания парктроника?!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Добрий день! Невелекий акуратний моніторчик приклеїли на зеркалі заднього виду.

ОТВЕТИТЬ  
Danceoff_771  

на зеркалі?.......в мене на дисплей виводиться

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
puax  

В моем тоже свист присутствует - на сервисе ничего толком не сказали , порекомендовали поставить подсветку на минимум. хотя не могу сказать что помогло. Привыкаю, но иногда раздражает.

ОТВЕТИТЬ  
Серый  

Затушить яркость конечно можно но хочется чтоб все изначально работало как следует. Ведь в яркую, солнечную погоду не затушишь... Если бы не гарантия то мое любопытство уже заставило бы меня залезть в приборную панель

ОТВЕТИТЬ  
olegketn  

Роман скажите,а чей сборки авто?

ОТВЕТИТЬ  
dru85  

г. Милуз, Франция

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

В Україні здається тільки французи. В Росії - м.Калуга

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
Danceoff_771  

ТО не проходив?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ще ні! Думаю на 10000 їхати чи на 20000, так як машина куплена ще у вересні. По цінам не знаєте що просять в середньому?

ОТВЕТИТЬ  
dru85  

Я прошел на 10тыс. Вышло 1540.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Andrey316  

Интересно, как заводится в такие морозы? Гаражное хранение?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Моя стоїть на вулиці. Вчора при -25"С завелась без лишніх зусиль. Двіжок шумно працював поки не прогрівся. Ще якщо цікаво про С4 при таких морозах. Салон почав прогріватись через 10 хвилин. Коли проїзжав горби поскрипували аморти, коробка передач легко переключається, руль та педаль зчеплення стали тугішими. Через якийсь час їзди все проходить.

ОТВЕТИТЬ  
dru85  

У меня тоже на улице(-23). Стартер на 2-3 оборота дольше крутит, но заводится отлично. Но есть небольшое отличие от Романа: тугие педаль сцепления и рычаг КПП, а руль - легкий как всегда.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Andrey316  

Какой обьем работ входит в первое ТО за 1540?

ОТВЕТИТЬ  
dru85  

Поменяли масло, воздушный, масляный и фильтр салона. Возились 3,5 ч. Не знаю, что там можно было делать так долго. Может, опыта работы с машиной еще нет. Но это конечно очень дорого. После окончания гарантии все делать буду сам. Там 500 грн на расходники потолок...

ОТВЕТИТЬ  
Roman Kuliev  

3,5 часа - это если машину оставили и уехали, а механики не подходили к ней 2,5 часа а потом все сделали за час максимум или 50 минут. Неужели они посчитали 3,5 нормо-часа? Это развод или крайне низкая квалификация! Давно заметил, если стоять рядом возле машины во время прохождения ТО все делается за 40-50 минут, максимум час. Если оставить и уехать - может быть и два и три часа.

ОТВЕТИТЬ  
Andrey316  

а еще, сколько прогреваете и как ориентируетесь когда прогрелся двигатель если на ней нет датчика температуры? спасибо!

ОТВЕТИТЬ  
dru85  

Прогреваю, пока холостые обороты выше холостых прогретого(т.е. на тахометре больше трех делений). Считаю это лучшим компромиссом между "не прогревать совсем" и "прогревать, пока обдув теплым не станет"

ОТВЕТИТЬ  
pikasso  

по тахометру орентироваться надо..обароты упали и вперёд!

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
olegketn  

подскажите, правда ли что ширина машины более 2х метров

ОТВЕТИТЬ  
dru85  

Ну да... с зеркалами. Характеристики на сайтах не врут

ОТВЕТИТЬ  
Sabre  

С зеркалами.

ОТВЕТИТЬ  
pehckin  

По отзывам-никто не заказывает ESP как доп,что-настолько не нужная опция?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

При покупці питав про ЕСП. Сказали, що не можна замовити як опцію. Питання - навіщо тоді світити в прайсі ?

ОТВЕТИТЬ  
ТУНГУС  

Я тоже спросил про ЕСП сказали только на автомат ставят!

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
pehckin  

Хочу это авто именно белого цвета в этой комплектации, вы случайно не брали что либо из акцессуаров (молдинги, накладки...) в прайсе много всяких вариантов? И можно ли заказать пакет сити?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Деталі дизайну не брав. У вересні 2011-го пакет сіті не можна було замовити. Багато у ньому корисних опцій, але нажаль... Підїзжайте в салон та розпитайте що і як. Може щось змінилось? Думаю не варто замовляти аксесуари в салоні. По-перше вони дорогі. По-друге, частину можна купити на автобазарах. Ті ж гумові якісні килимки на базарі 280грн, в салоні 600грн. Підходять навіть від Пежо 308

ОТВЕТИТЬ  
citr  

С4 2011 года выпуска на спидометре 500 км загорелась надпись Enging fault, менял бензин не помогло, полазил на форумах Россия, Украина тажа проблема. Буду ехать ТО, но при масовости проблемы вывод один - машинка "сырая". Жаль.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Само собою поодинокі випадки можуть бути. Вам потрібно їхати на сервіс, нехай дивляться. Може термостат, може щось інше? В Україні ще не чув щоб в людей таке вилазило. Зараз у багатьох проблема з термостатом.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Закиньте кудись фото табло спідометра з надписом помилки. Цікаво глянути...

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Raz0r  

хмм Роман, а як поміняти вигляд дисплею БК?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Що саме ви маєте на увазі? Більш конкретніше будь-ласка... Можна вийти з борт. компа і буде показувати інфо про музику/радіо на весь екран. В принципі все.

ОТВЕТИТЬ  
Ivgenii Martushkanov  

Вопрос к владельцу: какова функция клавиши на руле с абвиатурой ESC???

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Escape - повернення назад в меню БК. Там на рулі біля кнопки ESC з допомогою крутьолки можна по меню лазити

+1ОТВЕТИТЬ  
Andrew Suh  

Не интересовались возможностью установки штатного головного устройства, вместо невзражного ЖК дисплея ??

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Здається ще нічого такого на ринку немає. Чув що дорого. Не бачу резону віддати мінімум 1000 баксів заради монітора

ОТВЕТИТЬ  
Ivgenii Martushkanov  

А как работает блютуз? Качество связи, как слышит абонент. Сомниваюсь в адекватности стоимости этой опции в 400$.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Автомобільним блютусом взагалі не користуюсь, так як є гарнітура на вухо до якої привик. Якщо гарнітурою не користуєтесь телефон сам підключається. Якість хороша - Вас чують і Ви чуєте. Коли хтось дзвонить музика сама відключається. Тел. книга телефону виводиться на екран БК. За 400баксів Ви отримаєте не тільки блютус, а й USB та кращий круїз-контроль на Тенденсі. Для мене вхід ЮСБ важливіша опція за блютус. Задовбатись можна з тими СіДі-дисками

ОТВЕТИТЬ  
Ivgenii Martushkanov  

А есть ли антипробуксовочная система в Вашей коплектиции? Или вообще в какой нибудь?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

В мене нажаль немає! Тільки там де є система ESP - всі автомати, роботи та ексклюзив

ОТВЕТИТЬ  
lapshovka  

Спасибо! За инфу... Я понимаю что теперь главное тест драйв на дизеле! И все станет ясно! Я еще что хотел спросить... Если бы была возможность сегодня купить новый автомобиль, взяли бы опять дизель в тех комплектациях которыми пользуетесь? Или нет? Тоесть по деньгам она себя оправдывает? Тоесть те деньги которые вы заплатили, она их стоит или как корейцы, у которых кроме нового агресивного дизайна нет ничего ни под капотом не в салоне?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

В мене не дизель. Але якщо б у мене була можливість взяти новий автомобіль, я би взяв С4 1,6VTi Ексклюзив. Корейцям ще далеко до якості 100-літнього французького автопрому. Просто в наших краях глибоко сидить правило 3-х "Ф". Але з приходом нових моделей С3, ДС3, С4, ДС4, С5, С6, ДС5 це правило всі забудуть через пару років

+1ОТВЕТИТЬ  
Ivgenii Martushkanov  

Роман, есть ли регулировка паузы дворников в Вашей комплектации? И как вообще оцените работу дворников?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Питань до до їх роботи в мене немає. Питання про регулювання трохи не зрозумів. Якщо про режими, то їх декілька.

ОТВЕТИТЬ  
Ivgenii Martushkanov  

Сколько стоит поставить парктроник у официалов? И есть ли возможность ставить свою модель, т.е. заказывать только работу с последующем внесением в сервисную книжку?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

1140грн за сам парктронік (їх) та робота 1150грн... Свій можна їм дати, зекономите з 1000грн, але якщо будуть якісь глюки вони можуть відмовитись, бо це Ваша покупка. Так само і з додатковою сигналізацією. Я вирішив не ризикувати і замовив все їхнє (парктронік, сигналка, замок КПП). В такому випадку питати можна з одного, а не бігати по магазинам, сервісам і тд

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Сорі - зекономити не з тисячу а 400-500грн на покупці самого парктроніка. 1000грн якщо самому ставити, але тоді з гарантії знімають

ОТВЕТИТЬ  
Raz0r  

Рома в мене во такий стиль БК я вже всьо перерив і не поняв де то міняється, в книжці пише тільки шо можна поміняти а в якій гілці я не можу найти ніяк, чи то просто через те що в мене немає аудіо 1?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

А у Вас яка комплектація? Тенденс чи Етракшен(база)?

ОТВЕТИТЬ  
Raz0r  

Tendance в мене. Але нема Аудіо 1, може то через це.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Eugenej  

Рома подскажи, у тебя мотор старый 110-ти сильный или же 120-ти? Какой реальный расход сейчас? У меня на обкатке, 110 лошадей, сейчас по БК 9.7, 90% город...

ОТВЕТИТЬ  
Eugenej  

Ещё вопросс. После обкатки ты почувствовал оживление мотора? А то вроде 110, а резвости пока не ощущается...

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

В мене 120коней. Розхід чисто по місту в районі 9,0-9,3л. Але я катаюсь не економно. Двигун ожив після 2000км. Думаю електроніка блокувала при обкатці.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 4
RomanOs  

Питання по передніх бризговиках - видно, що це неоригінальні. Вони гумові чи пластикові? Я поставив оригінальні в салоні, а тепер жалію. Тупо ластикові бризговики, які при першому штурмі нормального бордюра мало не вирвалися. То у мене питання - яка марка і де куляв?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Купити можна в багатьох автомагазинах чи на авторинках. Передні універсальні TUN1 (або 2) точно не памятаю. Але дивіться щоб були гумові, бо можна купити і пластикові. Їх краще не брати. Також можете спробувати фірму Елеганс (Польща). Кріпляться на саморізи в пластикову арку. Можете додати шайби, щоб гума біля саморізів не порвалась з часом.

ОТВЕТИТЬ  
Cypriot  

Роман, если нужно возить больше людей. нужно дополнительно подкачивать колеса

ОТВЕТИТЬ  
dru85  

А я поставил сзади среднее давление (2.7+2.1)/2 = 2.4 и не парюсь

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

а не тарабанить задок при такому тиску в шинах?

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Горыныч  

ну очень понравилось как сделан передок, в связи с этим вопрос, сами красили или мастер делал, если мастер то сколько вышло? И еще, что за диски, где брал, они шли черные или уже потом красил?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дякую! Все робив сам. Диски Alutec Shark silver 16". Фарба аерозоль - PlasiDip - рідка гума. Зараз дуже популярна в Америці. Тюнінгують навіть авто преміум-класу. Наноситься в декілька слоїв, швидко сохне. Якщо надоїло чи пошкодилось, здирається як плівка. В ютубі пошукайте, все є.

ОТВЕТИТЬ  
Горыныч  

Спасибо, если вы не против сплагиатю чуть у вас и своего чуть добавлю.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 4
Евгений Колесников  

да четко Вы её под ДС4 заделали!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Спасибо!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Доповнення: Поміняв телефон на Самсунг Галаксі С3. Блутуз зєднується чітко і без проблем. Раніше була Нокіа Е72, так він постійно збоїв. Зараз на повну користуюсь можливостями автомобільного гучного звязку. Телефон в руках навіть не тримаю. Всі телефони та журнал останніх дзвінків виводяться на табло БК. Все вибираєте прямо з керма. Супер!

ОТВЕТИТЬ  
dru85  

+1. Похоже, с андроидом С4 дружит лучше всего

ОТВЕТИТЬ  
andrey110678  

Машинка - конфетка! назрел вопрос: никому не кажется, что кузов по толщине металла очень уж нежный?

ОТВЕТИТЬ  
dru85  

ЛКП отличное, кузов оцинкован, 5 звезд Euro NCAP. Что еще нужно? А насчет толщины металла - дык это сейчас общая тенденция... По максимуму удешевляют производство/облегчают вес деталей, насколько это возможно без ущерба для безопасности...

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дійсно а в кого кузов зараз не ніжний. Маю на увазі авто останніх поколінь... ПС: Рік тому в мене вїхало Чері і підбило трохи ліве крило. Рихтовщик справився і все "повитягував".

ОТВЕТИТЬ  
сторп  

відгук дуже детальний і на мою думку об'єктивний! Сам взяв С4! Машиною повністю задоволений!

ОТВЕТИТЬ  
YAMAXIMUS  

Привет!!!! а мягкие брызговики где покупал. Я зацепил бордюр оторвал с крепления бампера. А как так есп заказной нет я за 400 уе заказывал 400 флешка блютузы телефон галактика 2я работает четко. сигналка 300 доплачивал. У меня тож белый морду ты прикольно сделал. а наклеички где купил тож хочу. диски ето у тебя алютек ДА?

ОТВЕТИТЬ  
YAMAXIMUS  

ЕСП тема в горку 3 секунды держит машину удобно пипец

ОТВЕТИТЬ  
YAMAXIMUS  

Да я тоже шарк хочу 16 вот на твоем примере 100% я неошибался . есть еще вареант OZ -WRC В белом цвете но там цена 2000т за 1 диск

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
ТУНГУС  

Я твой плагиат с донецкими номерами видел...

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Шо повністю?

ОТВЕТИТЬ  
ТУНГУС  

Не успел рассмотреть ,но морда один в один.Я и жене говорю -смотри Роман, а затем смотрю не киевские а донецкие номера. В Даброполье видел!!!

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Горыныч  

Уважаемый автор, нашел вроде как ваш бортовой журнал, там есть понкт просто использование вертикального уплотнителя РКИ-19, если это ваш журнал, очень хочеться узнать где покупали сей уплотнитель? Спасибо.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Так, мій журнал. РКИ-19 відсилали з Харкова Новою Поштою

ОТВЕТИТЬ  
сторп  

как брызговики резиновые (ведь не фирменные - риск ржавчины от саморезных отверстий)? думаю и себе ставить резиновые, поэтому очень интересно.

ОТВЕТИТЬ  
сторп  

особо интересуют передние

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Передні тримаються на саморізах в пластиковий підкрилок.

ОТВЕТИТЬ  
Saliman  

Роман привіт! Хочу у Вас запитати, як у знавця, що ви порадите, який двигун?? Багато в інтернеті читав що 120 сильний двигун дуже вибагливий до пального, і що він менш економічний чим на 110 конячок. Хочу почути Вашу відповідь! Дуже дякую!!!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Привіт! На рахунок вибагливості до якості бензину, 120VTI добре переварює бензин з брендових заправок (Окко, Вог, ТНК, БРСМ). Я заливаю в основному 95-преміум, а останнім часом 98-й. На такому бензині авто дуже гарно себе веде - відчутна потужність, шум двигуна мінімальний. Якщо заливати звичайний 95-й, відразу відчувається втрата тяги, підвищується шумність роботи двіжка. Але ніяких помилок БК не видає. Просто машина стає тупішою. По затратам палива порівняно з 110кс, не скажу. Точно не знаю. Але скажу так, якщо на 1,6VTI їздити потихеньку він дуже економічний, особливо на трасі. 4,9л навіть на попередній Ладі Калині 1,4л ніколи не виходило. А тут вийшло! По місту ситуація схожа, якщо давити "тапку в пол" - біля 10,0-10,5л по Києву взимку з пробками, літом 9,0-9,5л. Якщо їздити по-пенсіонерськи,- думаю 1,0л можна віднімати. По тех. х-кам 110кс майже на 1,0л споживає більше палива і на 0,8сек повільніше набирає сотню. Думаю реально, розхід буде також більшим, як не крути. З врахуванням, що різниця у вартості між цими двіжками не значна (4000грн тенденс механіка), я б рекомендував брати 1,6VTI і не паритись!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Очепятка: не 120VTI а 1,6VTI. ПС: До речі на тій же Калині була схожа ситуація з тупістю на звичайному 95-му. А на хорошому бензі - оживала

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 6
S_E_R_G  

Роман ты литье походу ставил-подскажи какой вылет дисков родных и какие поставил?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Alutec Shark 4*108 16", виліт не памятаю. Вони там ніби одні...

+1ОТВЕТИТЬ  
Saliman  

А как там обстоят дела с акустикой, я на каком то сайте читанул, что родная акустика не очень, хотелось бы узнать от пользователей! Спасибо!

ОТВЕТИТЬ  
dru85  

Вполне себе ничего звучит. После шумки дверей

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Рідні колонки дешевенькі, але звучать відносно добре. Я поміняв їх на брендові JBL та Herts, звук став кращий. Але не кардинально...

ОТВЕТИТЬ  
Saliman  

В принципе я уже решился, но много читаю отзывов о стуке или пробое задней подвеске, даже не знаю что и делать! Кто что может подсказать?

ОТВЕТИТЬ  
dru85  

Сейчас люди массово меняют задние сайлентблоки на усиленные от пежо 308sw. Код заказа 5131А5 (ЗЕЛЁНЫЕ). После этой операции проблема исчезает. Я лично спрашивал у ОД о такой замене (Харьков). Сказали "знаем, слышали, сделаем без проблем". Цена вопроса около 1200 грн(может варьироваться, если вам сделают скидку или вы сами закажете детали). В общем, собираюсь менять.

ОТВЕТИТЬ  
S_E_R_G  

а как же гарантия?или после ее окончания?

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Saliman  

Спасибо Вам большое!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Адмін, доповніть будь-ласка мій відгук: "Пройшов 32000км. Машинка (тьфу-тьфу-тьфу) не підводила. Сверчків немає. Динаміка повністю влаштовує. Вияснив причину проблеми закривання заднього скла, яку описував раніше. Тоніровка (плівка) в нижній частині скла трохи відслоїлась і не давала нормально закривати вікно. Я її підрізав і все стало працювати як треба... Зиму 2013 всі памятають? Для мене ця зима була дуже збитковою. 1. При паркуванні зачепив сугроб і отримав невелику тріщину в передньому бампері. 2. Підімнув поріг (благо не дуже кидається в очі). 3. ЖЕКовці скинули брилу снігу на капот. Прийшлось міняти. Заказав з Польщі БУ без дефектів, правда іншого кольору. За все про все - 4000грн з якісною покраскою... Ну а так - все КЛАС! Катаюсь, та далі отримую задоволення! З далеку поглядую на кросовери, особливо зимою. А в теплу пору року, коли забуваю про зиму і сугроби, дивлюсь на хетчі чи універсали "

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

57000 і практично 4 роки радує мене моя машинка. Тепер про мої спостереження по експлуатації: 1. Підїдає олію останні 20т. Доливаю в середньому 2л на 10т. км. В принципі не катаюсь агресивно і не кручу двіжок до 6т. Але факт залишається фактом. Спочатку думав підтікає. На СТО все вимили, поїздив тиждень. Перевірили, нічого не знайшли. 2. Замінив передні тормозні диски та всі колодки. Так як на ТО не попередили, що потрібно міняти колодки. І вони потихеньку стерли передні диски. 3. На ТО порекомендували міняти всі сайленти - передні та задні. Купив нові, але ще поки не міняв. Задні взяв посилені, як рекомендують на форумах. Після заміни відпишусь. 4. Розхід палива не змінився, а навіть трохи приупав. Місто 8л / шоссе 5,5 при 100км/год. 5. Раз на рік роблю чистку кондиціонера. Так як після зими зявляється неприємний запах при включеному кондиціонері. Дивився на "іспарітель" він чистий. Обробив спец. засобом і все ок. Літо їздиш з чистим повітрям. 6. Також замінив повнісю антифриз та гальмівну рідину в системах. От і всі деталі, що згадав за останні 20 місяців.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

92000 Машина не підводила всі 6 років. Для свого БЖ із того що міняв: 1. На 60т замінив всі сайленти. Передні прожили аж 30т. Скоро буду міняти. Брав TRW, ніби фірма хороша і сайленти не самі дешевші. Але! Зараз купив Лемфердер. Побачимо. 2. Масло їсть 4л на 10т. Планую міняти прокладки клап. кришки та вакуумного насосу. Цікаво чи поможе. 3. На 70т замінив зчеплення.Хтось скаже, чому так рано. Я думаю, що це із-за стилю їзди - місто, пробки, часто тримаю зчеплення нажатим. Така привичка 4. На 80т замінив всі шківи та роліки, почали шуміти. Поки розібрався що шумить - замінив по черзі. Зараз тишина! Паралельно поміняв водяну помпу, хоч і не текла. 5. На 90т почав пропадати антифриз - за 500км грам 100-150. Можливо прокладка корпуса термостата. Вже купив, скоро буде заміна. 6. На 80т замінили гофру глушителя. Їздив, щось гуділо, по ходу привик. Поміняли, стало тихо і кайфово. Це все що згадав за останні 35000. Розхід палива не змінився, корозії не помічав.

ОТВЕТИТЬ  
Saliman  

romman, привіт. Із задоволенням читаю твої відгуки. Хтів почути чи є на даний час у С4 конкуренти, маю на увазі, ті, на які в першу чергу потрібно звернути увагу. Теж зацікавив цей автомобіль. Дякую.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Saliman, Привіт! Важко сказати. В залежності що шукати - БУ чи нове. Якщо би брав, то дизель і універсал. Наприклад відносно свіжий 308SW. Але їх практично немає на "вторічкє".

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Автор отзыва  

104000 Прокладкою корпуса термостата не обійшлось, замінив корпус термостата. Старий потік. Пів року машина щось стала важко набирати швидкість, тяга ослабла, зявилась вібрація на низьких обертах. Вирішення проблеми - заміна всіх подушок двигуна. Хоча всі були цілі, але напевне розколбасились. Зараз тяга як треба, вібрація мінімальна. Після заміни всіх прокладок двигуна, масло їсть менше. Зараз міняю масло частіше, кожніі 6-8 тис. Масло Mobil 1 ESP вже 60тис. Ще згадав - замінив підшипники ступиці. Спочтаку правий, через 10тис лівий. Думаю за 100тис це нормально.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Пів року тому як продав свого Сітрона на 107000 в хороші руки! Зараз на новому Кіа Сортейдж дизель 1.6. Скоро буде відгук!

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Citroen C4: Citroen C4 e-HDI. Знакомимся с французским дизелем
Citroen C4 e-HDI. Знакомимся с французским дизелем

Несмотря на то, что новое поколение Citroen C4 продается в Украине с прошлого года, этот автомобиль по-прежнему вызывает большой интерес. Среди предпочтений посетителей InfoCar.ua он стабильно занимает место в первой тройке хэтбеков, а потому, мы не смогли не поддаться соблазну, когда узнали, что есть возможность протестировать C4 в топовой комплектации, да еще и с микро-гибридной дизельной технологией e-HDI.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Citroen

Citroen C4 Picasso 2008 Citroen C4 Picasso 6.300$ 2008 210.000 км
Citroen C1 2014 Citroen C1 6.800$ 2014 44.000 км
Citroen C5 Aircross 2020 Citroen C5 Aircross 19.900$ 2020 102.000 км
Citroen C5 Aircross 2020 Citroen C5 Aircross 23.500$ 2020 150.000 км
смотреть все
объявления