Модельный ряд Citroen

Отзыв о Citroen C4 2012 года


Автомобиль: Citroen C4 5-ти дверный 2012 г.в., хэтчбек, механическая коробка передач, Передний привод , двигатель - 1.6 бензин, комплектация - VTi 120 Tendance
Автор: Таля (Украина, Львов)   20.12.2012
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Загалом автомобіль відповідає очікуванням. Навіть більше того - почуваюся в ньому, як принцеса на білому коні (бо мін сітроенчик таки білий))). Приємна порівняно невисока ціна - надзвичайно якісні матеріали, продуманий дизайн і хороша ергономіка. Для міської сім"ї - просто ідеальна: містка - і для задніх пасажирів, і для багажу, і для дитячих машинок-ровериків місця достатньо; легко вписується у вільні місця на парковках. Разом з тим ця машина не для тих, хто любить динамічну їзду - мотор не дозволяє))

Плюсы автомобиля: 1. Хороша ходова, підвіска і кліренс. М"яко проїжджає ями, бруківку, лежачих поліцейських. 2. Мотор майже нечутний. Інколи в корках здається, що машина заглохла) 3. Легка в керуванні, добре тримає дорогу, ідеально вписується в повороти. 4. Місткий багажник. 5. Відсутній запах "нової" машини.

Минусы автомобиля: Найбільший мінус - невідповідність споживання палива заявленому. Восени споживання трималося на рівні 11.7-12.4 л/100 км по місту проти заявлених 8.8л, а взимку - 12.4-12.7л. Їзда в мене спокійна, восени без клімату, пічки і т.п., тому така різниця в показниках неприємно вражає. Другий відчутний мінус - тупість динаміки розгону. Дуже короткі перша і друга передачі, але автомобіль важко набирає швидкість. Особливо це помітно при старті на світлофорах. Третій мінус і також вагомий - щоб спрацював сигнал, натиснути треба зі значним зусиллям, в мене, як правило, виходить з другого разу, а це затримка на 1-1.5 с, що може призвести до аварійної ситуації. Четвертий - при русі назад підголівники переднього сидіння пасажира закривають огляд через бокове праве заднє скло. Не допомагає ні регулювання сидіння пасажира, ні регулювання підголовника. Можливо, така ситуація саме з мого положення крісла водія (максимально вгору та майже максимально вперед), але напрягає. Останній мінус (але тут - суто для мене і бачили очі, що купували) - відсутність заднього підлокітника, підстаканників, або хоча б нормальних боксиків для речей, оскільки для двох дітей ззаду - це речі таки потрібні. Крім того, хотілося б побажати усім виробникам надати хоча б опціональну можливість підігріву задніх сидінь, оскільки, як правило, ззаду їздять діти, а взимку їм холодно, поки машина не прогріта.

Совет покупателю: варто!!!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

MacPaul  

Не пробовали с такими симптомами (12.4-12.7л. расход и тупість динаміки розгону) на диагностику заехать?

ОТВЕТИТЬ  
romman  

21000км, розхід реально в пробки 10,6л (21км/год середня швидкість), пічка, клімат, ближнє світло все включене, прогрів пару хвилин і на невисоких оборотах в дорогу. Катаюсь, по можливості активно на чистій дорозі. Розгін до сотні як по паспорту - 10,8сек. Я б не сказав, що це мало. Можливо заливаєте "шмурдяк" - тому тупить на розгоні і розхід зашкалений? А ще можливо, - прогріваєте по пів години от і розхід показує під 13,0л? Якщо ні, то дійсно запитати на сервісі - чому так багато авто споживає пального.

ОТВЕТИТЬ  
talka  

Звичайно, не мало, але ж не майже 13 л!!! За "шмурдяк"- заливаю WOG 95 Mustang, але його складові не досліджувала))))). Прогріваю хвилину-дві. Півгодини навіть, якби й хотіла, то не маю часу))) Дякуючи MacPaul's і Вашим порадам, телефонувала на сервіс - казали приїхати)))))

ОТВЕТИТЬ  
romman  

На 95-му мустанг розхід в межах норми. Значить проблема в чомусь іншому. На сервісі надіюсь розберуться.

ОТВЕТИТЬ  
Opelvectrac  

вы чьо прикалываетесь , я тока купил -без обкатки по городу в ету погоду земой 9,3 по пробкам

ОТВЕТИТЬ  
talka  

Не знаю, у мене такі покази клмп"ютера. Може, мотор у вас інший. У мене 120 VTi.

ОТВЕТИТЬ  
telecomprofi  

питаннячко таке - а ви часом не на автоматі з зимовим режимом (сніжинка) їздите? Я помітив що в такому режимі їде до 40-50 км/год на 3тій, а на другій (як і рекомендують) рушає. І навіть в пробці (коли воно ясно не треба ) крутить другу. При такому режимі + прогрівчик на 10 хв - і в мене теж буває 13 показує. Ну а стосвно того що динаміки немає - так це у всіх було до обкатки. Ну і розхід поки не притреться теж більший імхо повинен бути. пс: після прогріву попробуйте скинути розхід і подивитись на реальну витрату в. русі. Доречі ще колись мій колєга на мерсі розповідав що при низьких температурах датчик МРВ барахлить навіт в німців /а він нібито задіяний в алгоритмі розрахунку розходу палива/. Так що крім компютера я би і від запрвки до заправки порахував.

ОТВЕТИТЬ  
talka  

в мене механіка)) а менеджер салону порекомендував обнулити показники комп"ютера: тепер показує 16-17 л/100 км)))))))))))) ой, чує моє серце, завтра поїду на сервіс)))))

ОТВЕТИТЬ  
romman  

А яка при цьому середня швидкість? Чи може Ви дивитесь на миттєвий розхід?

ОТВЕТИТЬ  
talka  

20-24 км/год - було, а після обнулення - я й уваги не звернула. і так завтра довірю все професіоналам))) думаю, що це просто глюки компютера

ОТВЕТИТЬ  
romman  

В мене за декілька днів їзди по Києву розхід 11,5л при середній швидкості 16км/год. Пробки, пробки, пробки

ОТВЕТИТЬ  
talka  

ура! ура! ура! шо то значить - спеціялісти!!!! нині вже маю не показники, а лялю - 9,7!!!!!!! очам не вірю))))))) думаю, що й далі ще трохи зменшиться))) Всім дякую за підтримку і поради!!!!!

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Citroen C4: Лига наций
Лига наций

Автомобили “гольф”-класса (размерного сегмента “С”) – одни из самых популярных во многих странах мира благодаря удачному сочетанию размеров, технических характеристик и практичности.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Citroen

Citroen C4 Picasso 2008 Citroen C4 Picasso 6.300$ 2008 210.000 км
Citroen C1 2014 Citroen C1 6.800$ 2014 44.000 км
смотреть все
объявления