Модельный ряд Citroen

Отзыв о Citroen C4 2012 года


Автомобиль: Citroen C4 5-ти дверный 2012 г.в., хэтчбек, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 5000 км, двигатель - 1.6 бензин
Автор: Дмитро (Украина, Львов)   11.02.2013
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Сітроен С4 якісний і хроший автомобіль, який цілком виправдовує свою ціну. Проте ця машина є ідеальною для жінки. Для більшості чоловіків місце водія буде тісним. Кнопки керування кліматом і аудіосистемою створені для тендітних жіночих пальчиків. Так само багатьом чоловікам може не сподобатись певна в'язкість і невисока інформативність керма та дуже вальяжний і скучний розгін який не викликає ніяких емоцій.

Плюсы автомобиля: 1) Комфортна підвіска; 2) Зручні сидіння; 3) Якісні матеріали салону; 4) Дуже добре читається панель приладів (спідометр), 5) Місткий багажник; 6) Класний дизай; 7) Є зимовий та спортивний режими КП; 8) Економний.

Минусы автомобиля: 1) Діапазон регулювання сидіння водія скромний (рослому водію важко нормально влаштуватися); 2) Не ідеальне розміщення клавіш керування кліматом (взагалі клавіші дрібненькі і важко читаються, клавіші регулювання підгріву сидінь взагалі дебільно розташовані); 3) Допотопний 4-ох ступнічатий автомат; 4) Підвіска досить легко пробивається.

Совет покупателю: Хороший автомобіль, в основному, створений для жінок.

В тот же день Дмитро дописал: Для обґрунтування своїх слів про економічність авто скажу, що в порівнянні з Маздою 3 2008 року з мотором 1.6 (105 к.с.) і 4-ох ступінчатим автоматом (майже ідентичні показники машин і той самий водій, який не змінював стиль їзди) С4 споживає, в середньому, на 2 літри менше. По місту (активна їзда) біля 11.5-12 л. (Мазда в аналогічних умовах 13-14 л.). По трасі Мазда, при самому бережному стилі їзди, брала десь біля 8 літрів, в той же час С4 по трасі бере 6,5 літрів. Якщо дуже постаратись, то можна і 6 л. по трасі досягнути. Хоча в керуванні Мазда була азартніша і по відчуттях розганялась резвіше (фактично час розгону маже ідентичний).

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

romman  

В принципі я не надто малий (93кг), місця спереду з головою. На рахунок розгону, ніяких питань на механіці. На автоматі, можливо? Але ж бачили очі, що брали, - правильно? Маю на увазі швидкісні характеристики 1,6АТ... Хоча є відео в ютубі, де людина на такому ж автоматі легко розганяється майже до 190км/год. С приводу кнопок клімата, мені навпаки дуже подобаються. Все просто і можна "клацати" хоч закритими очима.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Роман, можливо мені важко підібрати зручне положення, бо маю довгі ноги. Я до цього їздив на Мазді 3 (2008 рік, 1.6, АТ, хетчбек), так там я собі дуже комфортне положення міг підібрати (машинки можна порівнювати по розміру) і коли я максимально назад від"їжджав, то на задньому сидінні людина середньої комплекції могла сидіти цілком нормально (краще ніж у С4). Хоча, справедливості ради, можу сказати, що практично по всім параметрам (крім керованості і зручності клавіш) Мазда серйозно поступалась як С4 попередньої генерації, так і новому С4.

ОТВЕТИТЬ  
romman  

На рахунок того, що ззаду мало місця при відсунутому сидінні - 100%. Але за те багажник у нас, що треба. Французи пожертвували 5-10см простору ззаду для того щоб багажне відділення було великим... До речі мало місця я відчував коли сідав у Шкоду А5. Зовні велика машина, а за кермом все дуже близько, ніби сидиш в малолітражці IMHO

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
сторп  

мой рост 187 см - и я отлично нахожу удобное положение сидения и руля. По поводу кнопок, как по мне все очень удобно, в т.ч. кнопки на руле. Смотрел фокус - так там некоторые кнопки на руле, не оторвав руку от руля, не нажмешь! Так что мне все нравится! По поводу динамики - правильно romman написал, куда глаза смотрели когда выбирали

ОТВЕТИТЬ  
romman  

Дійсно в Фокуса деякі кнопки під кермом, ще й тянутись потрібно. А у нас все на місці і дуже комфортно користуватись!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Так склалось, що я собі цю машинку не вибирав, а куплялась вона якраз для жінки. Проте так склалось, що зараз, в основному, я на ній їжджу. Думку про посадку водія підтримали і мої товариші (ті що високого росту). Як я вище писав, порівнюю з Маздою там було краще в цьому плані. Про кнопки: Ви вже дуже строго судите мої слова. Я не сказав що вони погані, я сказав, що вони розташовані "не ідеально" і важко читаються. Тут можу порівнювати з Хондою CR-V на якій їздив останній рік. У Хонди (2008 рік, 2.4, АТ) кнопки були великі і дуже зручні для нажимання навіть "в сліпу". Тобто там самі кнопки і їх розташування було практично ідеальними. ) По любому C4 дуже вдала машина за таку ціну. )

ОТВЕТИТЬ  
denis.gz  

Утверждать, что машина для женщин, только потому что вам с вашим ростом в ней неудобно, по моему слишком необъективно. Да, ее покупают также и женщины, но это значит только, что на ней удобно ездить и она хорошо выглядит - спасибо автомату и французскому дизайну. Тем не менее это универсальные качества. У меня например черная, с дисками WSP Italy - и бог с ним, с автоматом AL4, она мне нравится. Конечно, C4 с двигателем 1.6 THP и 6-ст. автоматом был бы идеальный вариант, но увы, такие комплектации к нам не возят...

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Citroen C4: Искусство пластики
Искусство пластики

Появившись в 2005 году, Citroen C4 задал новый тон в дизайне модельного ряда французской компании. Стильный хэтчбек сразу приглянулся своим смелым внешним видом, свежими решениями в интерьере и практичным салоном. С выходом нового поколения от немного легкомысленного французского авантюриста не осталось и следа.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Citroen

Citroen C4 Picasso 2008 Citroen C4 Picasso 6.300$ 2008 210.000 км
Citroen C1 2014 Citroen C1 6.800$ 2014 44.000 км
смотреть все
объявления