1.6 VTi розроблений спільно з BMW він економічний і потужний, чи надійний не знаю, вроді проблем ні в кого не було ще...! 1.6 i HP старий провірений часом, надійний, але він вже вийшов з моди)) майбутнє за 1.6 VTi )
Доброго вечора! Потрібна порада.Не можу вирішити з яким двигуном купувати С4 : або 1.6 i HP тенденс механіка,або 1,6 НДІ тенденс механіка.На машині за рік проїзджаю приблизно 18-20 тис. км.(Фолц. Бора 1,6 бензин).Машина буде частково братись в кредит.Підкажіть будь ласка!
А чому не розглядаєте 1,6VTI? Якщо більше їздите за містом він дуже добре підійде. Всього 5,5-6,0л на сотню. При цьому завжди в запасі хороше прискорення. Дизель на 90коней звичайно економний, але Вам завжди не буде вистачати динаміки. Тому часто захочеться "вдавити тапку", а це буде сказуватись на затратах палива, хоч і дизель. Крім того можуть виникнути проблеми зимою із-за палива. Тому я б рекомендував брати ВТІ - динамічний та економний двигун. Кажуть, що він дуже вибагливий до палива. Не вірте. За 11500км перепробував купу різних заправок та палива. Було таке, що машина ставала тупою, але ніколи не вискакувало ніяких "чек енджайн" і тд. Їхала та й все. Любить, звичайно, хороший бензинчик. А яке авто його не любить?
А почему нельзя? + 400 у.е. и получаете вместо кондиционера двухзонный климат-контроль и микрохолодильник в бардачке для 1,5 литровой бутылки воды. Очень удобно
Антон это очередной шпиен в наших рядах, мне кажется что если пересесть после ваза в ситроен то можно просто получить культурный шок и как следствие гипертонический криз. Да боковая поддержка не очень жесткая но вы на этой машине просто не войдете в поворот так, чтоб вам ее не хватило. Да и вообще такие заявления выглядят откровенно глуповато, ну если вам так это претит, машина не дорогая, так что закажите себе я не знаю, ну ковши рекаро из углепластика и пусть жопа у вас будет в синяках. Как по мне так сиденья абсолютно удобные, катаюсь на дистанции 200 км, не устает ничего вообще. Конечно если посидеть в S-class то эти покажутся просто кафном но после жигулей, вы меня извините.......
Кста, мужики, сделал се полную обесшумку машины, 5 дверей, пол, арки, причем как внутри так и снаружи, багажник, кароче все что можно было, даже капот. Если кто подумывает делать - боже вас упаси, денег много толку мало, сам приезжал контролировал работу мастеров, что стелили, какой материал, куда, ребятя все сделали как полагается, к ним притензий нет, то того что пишут, что эффект просто убойный - БРЭХНЯ. Да стало чуть тише, да музыка стала играть приятней, да рельсы и ямы теперь вообще не слышно, но шум от дороги и колес как был так и остался. Кароче не стоит оно потраченных денег, чесслово.
Ну да, расскажи мне что там такая же шумка как мне сделали, не смеши, при мне мерс эти же люди дошумливали, так там не везде вибро и шумо поглотитель, а ты мне про ситроен говоришь. У меня 5 дверей, шумовибропоглотитель внутри, все тех отверстия заелеены, на пластике антискрим и звукопоглотитель, весь пол толстенным битумом, арки передние и задние что из салона три слоя вибро и звук, арки снаружи вибра на железе звук на пластике, капот в два слоя, ВЕСЬ салонный пластик антискрипом и звукоизолятор, да и перегородка моторного отсека проклеена. Так что не надо мне рассказывать что у тя в эксклюзиве так же или лучше.
А ты, я смотрю, агрессивный парень Я уже выкладывал, что у меня по вину проклеено. Не ленись, почитай. Мне клеили на заводе во Франции, а не парни в гараже
Ну ок, тешь себя той мыслью что у тя есть шумоизоляция. А я пусть буду лохом который заплатил бабло ни за что. Только когда натешишься, ради прикола, разбери одну дверь и увидишь ты лист ваты, подними ковер салона и узри голое железо с маленькими островками вибропоглотителя, что в салоне что в багажнике, посмотри на свои голые арки и дальше продолжай говорить что у тя есть шумоизоляция из Франции
Умерь свой пыл дружок. Купил дешевую комплектацию, продолжай колохозить дальше, авось выйдет Эксклюзив)))). Попроси еще сидушки перешить, встрой датчики мертвый зон и т. д. и т. п.
Окай "дружок", спасибо что мне все разъяснил, куда мне колхозу на дешевой комплектации до ВАС небожителей, теперь моя жизнь измениться в корне, спасибо что пролил свет в мое серое бытие. Завтра поеду перешивать сиденья и искать датчики мертвой зоны.
Поддерживаю Горыныча(занимался тем же). У меня тенданс vti(вроде как потише дизеля будет). НО! Беда от покрышек ЕСТЬ. И разницы с эксклюзивом НЕТ(лично катался на эксклюзиве). Тут уже дело в требованиях каждого конкретного автовладельца. И мне все же шумновато. Буду брать самую тихую резину...
Я на роздоріжжі.Пропонують з салону купити по акції 1,6 бензин 110лс за140000грн.Але я чомусь хочу спробувати дизель 1,6 НДІ тенденс. Хочу економити.Із заправкою простіше.Хочу почути ваші думки.Буде кредит.
Ну на счет экономии вот мой пример, недавно заправился до отстрела пистолета, на шкале бака 12 ячеек каждая 5 литров(бак 60), кароче седня утром уже было 125 км после заправки а ни одна риска не исчезла, я уже подумал что ком заглючило , а нет пока доехал до работы одна таки пропала, 125км примерно на 5 л дизеляки. Вот такой вот расход и это исключительно город.
А за зису которой пугают не боитесь, норм топливо, и все поф, я этой зимой когда на градуснике было -32 заводился с пол оборота так что это все сказки шоферюг которые на ослиной моче ездить привыкли.
В розрахунку на 100км. пробігу маємо: Бензин 8л*11грн=88грн., дизпаливо 5л*10грн=50грн. Економія 38 грн на 100км. Далі можете порахувати за який період\пробіг окупиться дизельне авто, коли різниця між автівками сягає 50тис.грн. Так, дизель на роботі, екологія і все таке, але при такій різниці вартості авто на даний момент я вибрав би бензин. Але якщо ДУЖЕ хочеться, то не потрібно себе стримувати І не забуваємо, що зима в наших краях буває дуже холодною )
Ну давайте не кривить душой, ну дизель денданс 23850, бензин тенданс акпп 21850 это машины одной комплекции, и там и там нет педали сцепления, кароче все одно - двигатели разные, а вы говорите 50 тыс грн, так это разница между дизелем эксклюзивом и атракшином 1.6 ручкой. Так вот, разница 23850 и 21850 это - 2000 у.е. или 16 тыс грн. Автомат 1.6 никак не будет расходовать 8 л на сотню по городу если ситроен говорит что он расходует 10. Так что получается что экономия на 100 км это 60 грн, то-есть с примерно 30 тыс мы уже в плюсе. Да вы щя начнете говорить что нах мне тот автомат я хочу механику, ну так тогда я вам скажу возьмите дизель на ручке у него расход как и сроботом а цена на 3 к дешевле.
VICTOR555 пропонують 1,6 бензин 110лс за 140000грн, звідси і різниця в 50тис.грн. На рахунок витрати палива: 8 літрів - це середній розхід за весь період експлуатації у перерахунку 50% траса\50% місто. Різниці в 60 грн на 100км між дизелем на роботі і бензином на ручці наразі це фантастика. Не забуваємо, VICTOR555, робить вибір між двома варіантами, а не загалом.
Так автор стоїть на роздоріжжі . Якщо йому не має різниці робот чи ручка, то нехай вибирає... Бензина 110к.с. з автоматом немає. А VTi на автоматі їсть багато, тут може різниця сягати і 70грн І скоріш за все автору атракшин пропонують за 140 000. Тоді в різницю 50тис.грн попадає комплектація, робот, розхід палива... Краще тоді взагалі не розглядати дане авто, дуже просто виглядає салон, потім пожалкуєте.
Вибачайте, спутав НДІ з еНДІ. Для пробігів 18-20тис.км в рік,краще брати дизель, але 90к.с. буде їхати дуже кволо, але економно. Вам завжди буде не вистачати прискорення для обгонів не тільки в місті, але й на трасі. еНДІ набагато краще і робот, але це для Вас дорогувато, наскільки я зрозумів. Найоптимальніше VTi, ціна майже як 1.6і, але економніший, більше запасу потужності.
Больше того, если вы берете за мерило 1.6 ручка атракшин за 18200, и говорите вот он мол на 50 тыс дешевле, так я вам в ответ дизель атракшин ручка его цена 19550, разница 1350 у.е. или примерно 10500 грн, при вашей логике на 100 км экономия 38 грн, значит окупиться дизель уже после 25 тыс км. Вот так как-то
Ой, щя зашел на оф сайт еще раз глянут тех характеристики, 1.6i на ручке по паспотру город 10 л, так что дизель окупиться не через 25 а через уже 17-18 тыс. Упс
то тогда вы на дизеле при таком стиле езды получите 4.5 ;-) дизель всегда на 30-40% економней бензинового аналога. но из опыта самый малый расход от бензина в городе минимум 8л при сред скор 24-28. и это 1.4 киа сид! а так за частую бензинка хавает 9-10.
Доброго вечора! Вибачаюсь що не відповідав.Тільки що з роботи приїхав.В автосалоні пропонують 1.6 бензин атракшн. В мене симпатії до комплектації тенденс , краща безпека,протитуманки, кермо, та й салон виглядає симпатичніше. Розглядаю варіанти тільки з механічною коробкою передач.Навіть дружина говорить якщо щось і купувати ,то хороше.Скажіть як дизель на трасі,при обгонах. Дуже нехочеться взяти частково машину в кредит і кожного ранку сідаючи за кермо думати що не текупив!
Добрый, отвечу не по дизелю чтобы Вы сравнили, имею 1.6, 120, тенденс, механика, на трассе при обгоне не чуствую дискомфорта, при 80-100км, 4 передачу и только в путь, едет нормально, не 1,8тси конечно
Добрый день VICTOR555. У меня Тенденс 1,6 HDI на ручке. Я тестил и VTI и HDI особых отличий в динамике не заметил. На трассе ведет себя отлично (проехал Одесса-Киев-Одесса, Одесса-Харьков-Одесса), при обгоне тоже все отлично, динамики хватает. По поводу стоимости - стандартная комплектация (без допов) Тенденс VTI ручка = 20100, HDI ручка = 20950, итого разница 850 (прайс с официального сайта - http://www.citroen.ua/Resources/Content//UA/Prices/2012-07/Citroen_C4_New.pdf). Так что смотрите, выбирайте себе допы по необходимости и возможности. Лучше протестите дизель и бензин сами, будет легче определиться, чтоб потом как Вы пишите - "кожного ранку сідаючи за кермо думати що не текупив!" Удачной покупки и удовольствия от дальнейшей езды.
У меня вопрос к владельцам 7дюймового дисплея и навигации. Русифицировано ли меню, какие карты предлагаютя для Украины, будет ли их обновление, есть ли голосовые подсказки на русском языке? Какое вообще качество дисплея и насколько современный интерфейс? Думаю вот заказывать нави или нет. Не хочется в новой машине цеплять приблуды (навигатор) к лобовому стеклу..)) А увидеть вживую такой дисплей возможности нет. ОД толком ничего не говорит. Планирую брать е-HDI Эксклюзив. Смущает только значительное падение цены при последующей перепродаже именно этой комплектации, но сердцу не прикажешь....
На вихідних дружина скаржиться, що передня пасажирська дверця погано закривається (відпружинює). Відкрив, дивлюсь на замок, а там гумова штукенця (прокладка між корпусом дверцят і замком) зажована в замку, я її вийняв, вирівняв трохи, але вигляд в неї зовсім поганий, потрібно міняти. Глянув з водійської сторони, наче все в порядку, а в задніх дверцятах взагалі такої прокладки немає. Це вже я їх десь загубив, чи їх там і не було. Подивіться в себе, у всіх на задніх дверцях немає чи тільки в мене? Дивився на Citro
До речі в автосалоні на ексклюзиві з дизелем стояли задні прокладки. Можливо почали ставити. Я уточнив в менеджера можливість покупки. Прайс просто ошарашив - одна гумка коштує біля 400грн, чи щось таке + встановлення 350грн. Це піпец!
Так, ціна не просто оверпрайс, а оверовероверпрайс . А встановлення 350 грн за що? Передні сам знімав і встановлював за 5 секунд . Мабуть вони щось переплутали. Не може бути таких цін на гумову прокладку. А код прокладки є?
Для білого кольору код олівця ZC988824 0U. На сайті exist.ua вводимо цей код у "пошук по номеру". В результаті отримуємо http://exist.ua/price.aspx?pcode=ZC988824+0U. Коштує 85грн. Якого кольору автівка?
Привет Коллеги!!!!! Подскажите пожалуйста - по компьютеру на 1.6i HP MT Tendance при ездне на "нейтралке" идет расход топлива - 0,6 - 0,9л, а на 5-й передаче 0.0л. при не нажатой педелале "газ". Почему так????
Ото отучайтесь от совдепии, и переставайте ездить на нейтралке, я уже не водной книжке читал, что если вы докатуетесь, то делайте это на передаче, тобиш тормозите двигателем а не включайте нейтралку. Езда на нейтралке затратнее чем торможение двигателем.
крім того в інструкції (по крайній мірі до дс 4) зазначено: не перемикати передачу на нейтральну до повної зупинки автомобіля, з чим повязано не пишуть
Я брал Kumho Ice Power KW21 (205/55R16 91Q), кто б там что не говорил, корея, дешевка, я зиму откатал и доволен, но выбор естественно делал не в слепую, читал отзывы на буржуйских сайтах, американских и британских, у них эти колесе очень популярны, кароче, цена-качество суппппер. Если сами хотите убедится, в гугле - tyre review ну или что-то такое и смотреть.