Модельный ряд Citroen

Отзыв о Citroen C4 2023 года


Автомобиль: Citroen C4 2023 г.в., хэтчбек, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 1000 км, двигатель - 1.5 turbo дизель, комплектация - Shine
Автор: Олександр (Украина, Боярка)   18.04.2023
Расход в городе: 6.0 л/100км, по трассе: 5.0 л/100км, средний: 5.5 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Мій відгук буде упередженим. Я - фанат Citroen. Але це не завадить мені бути об'єктивним. C4 обирався за принципом "трохи більше за C3, але не Aircross".

Витрати пального поставив дуже сильно орієнтовними, ще не накатав 2000 км.

Про більшість мінусів в своєму огляді розказав Ярослав, вони абсолютно правдиві та я підписуюся під кожним його словом. Від себе додам пару моментів, які мене трохи здивували. На дорозі з піском або мілким гравієм чутно як він стукає об арку чи дно. Не знаю з чим це пов'язано, буду розбиратися. Конфігурування дуже слабеньке як для Citroen. Додаткових опцій просто не доступно в нашому регіоні. Правда вони не сильно й потрібні, в наші комплектації й так накидали смаколиків по типу підігріву задніх сидінь, але хотілося хоча б автоматичне закривання багажнику.

Про підвіску та руління теж варто подивитися огляд від InfoCar. На великій швидкості при відверто неякісній дорозі майже нічого не віддається в п'яту точку, але на низькій швидкості при невеличкій ямочці трохи лякає поведінка підвіски. Якось неочікувано гучно та жорстко. В решті - керованість вельми непогана, навіть кренів особливо немає при стрімких поворотах. На швидкості під сотню руль наливається вагою, аж неочікувано було вперше.

Дуже подобається head-up дісплей. Туди виводиться швидкість, швидкісний режим та інформація про обмежувач швидкості або асистента. Перемикання режимів обмежувачу зроблено не на ричажку за рулем, як зазвичай у PSA, а на рулі. Я звик до обох варіантів доволі швидко та не бачу проблем в ергономіці. Зчитування знаків трохи поліпшили, тому система стала працювати трохи адекватніше.

Селектор передач у вигляді джойстику зробили, але навіщо було копіювати звичайний селектор-ричаг, не зрозуміло. Для того, щоб їхати вперед, треба селектор переводити назад. Але я хочу вперед, а не назад. Набагато логічніше було б для руху вперед пересувати селектор також вперед. Загадковий французський UX.

Коробка восьмиступенева дуже круто поєднується з дизелем. Ніяких посмикувань при перемиканні, все ідеально плавно. На швидкості в 70км/г вже сьома передача. Захочеться допомогти коробці - є підкермові пелюстки. Але я особливо в них не бачу сенсу, ну що тільки при якихось дуже сумнівних обгонах понизити передачу...

Засмутила сірість салону трохи. Ніякого веселенького та трохи епатажного салону C3 чи C3 Aircross, чи C4 Cactus. Він став німецьким якимось. Але ергономіка дуже сподобалася. Все на своїх місцях, все до діла. Для мобіли поличка просто агінь. А от на чіп швидкої зарядки можна було б й витратися.

Дуже кортіло купити e-C4, але, на жаль, їх не хочуть везти в Україну, бо в Європі їх всі розкупають як гарячі пиріжки.

Плюсы автомобиля: Дизелі в лінійці. Apple CarPlay & Android Auto. Head-up дісплей. Камера нормальної якості. Адаптивний круїз Підрулювання в смузі, але є нюанси, дивись мінуси. Обмежувач швидкості. Шикарна керованість. М'яка підвіска. Підігрів передніх, задніх сидінь, скла, руля. Двозонний клімат з фізичними кнопками. Безключовий доступ з автозакриванням дверей. Шумоізоляція двигуна на рівні, але є нюанси, дивись мінуси Непогана акустика. Камера не сильно забруднюється. Парктроніки по всьому периметру. Шикарна зв'язка двигуна та коробки, не смикає, перемикається все адекватно та своєвчасно. Швидка мультімедіа. Якісна збірка салону. Запаска. BlueHDi двигун, значить не воняє вихлоп. Кліренс як раз для наших сучасних доріг (напрямків).

Минусы автомобиля: Незрозумілий шум від піску та камінців в передніх арках. Заднє скло без очисників, в дощ видимість не дуже. Посадка трохи дивакувата, треба ретельно налаштовувати. Широкі та високі пороги. Немає електроприводу ляди багажнику. Склоочисник з боку водія залишає широку смугу води, снігу, бруду. Немає очисника камери позаду, але вона не сильно забруднюється. В моїй комплектації немає підлокітника на задньому сидінні. Підрулювання працює тільки при увімкненому асистентові, не при обмежувачі швидкості. Салон нуднуватий трохи в порівнянні з молодшими моделями. М'яка підлога в багажнику в наших комплектаціях. Немає електрорегулювання сидінь, навіть за гроші. Регулятор гучності зроблений для пасажиру. Лакований пластик на консолі - повбивав би гадів! USB Type C без швидкої зарядки.

Совет покупателю: Обов'язково зробити тест-драйв. Бензиновий двигун дасть схожу на дизель динаміку, але витрата пального буде десь на 3 літри більшою. Не слухати нікого про погану якість французського автопрому. Так, їх рішення інколи специфічні, але це більше про звички.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Danubecaptain  

Хотілося б почути про подальшу експлуатацію. Мій старенький Сітроен прослужив в сім'ї майже 20 років, не дуже турбуючи всілякими недоліками, тому упередженість до нього мені не зрозуміла. Стосовно деяких нюансів ергономіки чи розташування перемикачів - до них швидко звикаєш і вони не здаються чимсь незвичним.
В усякому разі - безаварійної експлуатації і отримання тільки задоволення від водіння!

+2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Citroen C4: Он вам не Cactus. Citroen C4
Он вам не Cactus. Citroen C4

Citroen C4 сменил компактный кроссовер Cactus C4, который выпускался концерном с 2014 по 2020 год. Если сравнить эти два автомобиля, то окажется, что они совершенно не похожи. Citroen C4 получил абсолютно новый дизайн купе-кроссовера, который мы может видеть у таких автомобилей, как Toyota CHR и Kia XSeed.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Citroen

Citroen C4 Picasso 2008 Citroen C4 Picasso 6.300$ 2008 210.000 км
Citroen C1 2014 Citroen C1 6.800$ 2014 44.000 км
Citroen C5 Aircross 2020 Citroen C5 Aircross 19.900$ 2020 102.000 км
Citroen C5 Aircross 2020 Citroen C5 Aircross 23.500$ 2020 150.000 км
смотреть все
объявления