Модельный ряд Citroen

Отзыв о Citroen C4 2023 года


Автомобиль: Citroen C4 2023 г.в., хэтчбек, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 4583 км, двигатель - 1.5 turbo дизель, комплектация - Feel
Автор: Андрій Матева (Украина, Хмельницкий)   25.12.2023
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 6.7 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Вітаю всіх. Хочу поділитися враженнями від данного авто. Середня комплектація + опції дали мені все необхідне для комфортної подорожі. Порадували підігріви лобового скла, всіх сидінь та керма. Авто має гарний дизайн. Відразу скажу, що авто швидше крос-хетч, точно не кросовер, офроудом тут і не пахне.

Двигун:

- помірний розхід пального:
      - місто від 7.5л. до 10, 5л. зимою на копоткі відстані (сер. шв. 18 км/год);
      - траса від 5 в режимі 90км/год до 7.5л. 150-160 км/год.
      - середній розхід пального по борт. комп. 6.7л.;
- динаміка розгону по місту - відмінна на трасі - добре, проблем з обгонами немає.

АКПП:

Гідротрансформатор AISIN на 8 передач зарекомендував себе добре, але на 2й може трошки пінатись, також довгенько підключає 1шу передачу. Про це в оглядах на Ютубі говорив і сам Ярослав, а далі до роботи коробки питань немає. Загалом АКПП  - добре.

Підвіска:

Передня відмінно відпрацьовує всі ями.
Задня пробивається від ям більших за середні, особливо якщо авто завантажене.
Керованість добра, їхати комфортно, авто маневрене та прудке. На поганій дорозі трохи ніби плаває, але дорогу тримає добре.
Впевнено тримає дорогу 130-150 км/год, в авто ця швидкість чомусь не так відчувається, тому можна сказати, що це крейсерська швидкість для цього авто. Підвіска не любить повного завантаження і обов'язково Вам про це нагадає.

Багажник - невеликий, але все обшито і оздоблено гарно. Мені на 2 великі і 2 малі валізи достатньо.

Лакофарбове покриття - дуже ніжне. Тому раджу обов'язково обклеїти фари, капот і т.д. бронеплівкою. Я не проклєхв капот, тепер жалію про це, адже сколи дуде багато.

Шумоізоляція - добра, двигун майже не чути і дороги теж, єдине, що чомусь дуже добре чути як пісок б'є по арках.

Салон:

Місця на передньому ряду достатньо, а ось для задніх пасажирів хотілося б і більше і кут нахилу спинки пологіший, але не критично.
Посадка водія зручна. В далекій дорозі не втомлюєшся.
Матеріали якісні та приємні на дотик.
Дуже класні та м'які сидіння. Підлокітник комфортний.
Немає людських підстаканників для кави, той що є незручний.

Обзорність - середня, заважає ліва стійка, склоочисник залишає широку смугу з лівого краю, дзеркала невеликі.

Світлодіодні фари світять добре, хотілось би потужніший дальній.

Камера заднього виду та партроніки гарно працюють, видно навіть вночі добре, присутні динамічні лінії.

Мультимедіа:

Я маю непереборне бажання посадити на палю "спеціалістів", що розробляли цю мультимедію. Спасає бездротовий AndroidAuto.

1) в телефоні, коли приєднаний через звичайний блютуз ВІДСУТНЯ українська розкладка, бажаю працівникам заводу  Citroen виключно англійську роскладку клавіатури в їхніх телефонах!!!
2) сортування теоефонної книги, де цифри йдуть в кінці, а не спочатку.
3) перемикання між збережиними станціями радіо через вибір у списку і не замкнуті по колу.
І т.д. і т.п.

Мультимедіа сира, недороблена та спроектована чуваком під "французькі гриби", добре що є AndroidAuto, який витягує цю мультимедіа на собі.

Взагальному дуже комфортний автомобіль, в якого є свої плюси та недоліки, але в підсумку я задоволений.

Плюсы автомобиля: Дизайн, комфорт, розхід пального, динаміка розгону, керованість, комплектація. Зручне авто для дальної дороги.

Минусы автомобиля: Пробивається задня підвіска, слабке ЛКП, маловато місця на задньому ряду (кут нахилу спинки) та в багажнику. Мультимедіа потрібно довести до ладу.

Совет покупателю: Тільки дизель і тільки з підігрівами всіх сидінь. Комплектація Feel чи Shine Вас неодмінно порадує.

Через 2 мес. и 20 дней Андрій Матева дописал: На одометрі 7000 км і я задоволений своїм вибором цілком та повністю. АКПП стала працювати трішки плавніше. Витрата пального в місті з серйозними пробками (середня швидкість 18км./год.) 8,8л./100 км та 6л./100км. за містом. Хоча за містом при 80-90км/год. спокійно вписуєшся 5л./100км. а то і менше. Нічого не зламалось, все працює. Єдине, що в сильний мороз досить легко зламалась кришка бака омивача. Дуже комфортно подорожувати в далеку дорогу по шосейних дорогах. Дуже зручні крісла, проїхав 600 км за 5 год. спина не боліла, втоми не відчув. Приємно здивувала поведінка на гарній дорозі при швидкості руху 150 км./год. Авто впевнено тримає дорогу, помірний шум в салоні та й взагалі враження що їдеш десь 100-110 км./год. При такій швидкості розхід пального 6,5л./100км., тому я був приємно здивований. AISIN на 8 передач крута штука. Приємно користуватись зимою підігрівом керма, сидінь, в тому числі заднього ряду та лобового скла особливо. Скрипи в салоні відсутні. До бездротового ANDROID AUTO швидко звикаєш. Також автомобіль декілька раз оновив прошивку мультимедіа самостійно. Тобто він через телефон попередньо завантажив оновлення і в певний момент попросив оновитись і через 20 хвилин процес закінчився. Приємно, що для цього не потрібно відвідувати сервіс. Але додаток в телефоні як був декорацією так і залишився, не працює інформація не оновлюється. Загалом все на пристойному рівні. В подальшому відгук планую поновлювати. Всім гарного дня.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Щирий  

Як на мене, то завеликиа витрата палива. Але, звернув увагу, що більшість відгуків по нових авто нам про це говорять, такі ж відчуття після особистої експлуатації Дачія лоджи (0-3000 км.) А підстаканники і мультимедія це "френч стайл", як каже мій друг швед, який їздить на "кактусі".

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Щырый, можливо по розходу пального цифри зміняться. На трасі спокійно можна вписуватись в 5,5 л., а ось в місті розхід великуватий як на мене, хоча поїздки короткі і пробки постійно.
Мені важко звикнути до його розходу пального після Реношного 1.5dci K9K.

+1ОТВЕТИТЬ  
Щирий  

aomateva, так, розумію. В мене попередній автомобіль Рено Кліо, 1.5dci K9K. В чисто міському режимі з короткими пробігами і прогрівами - 5.5 і бака, якщо залити "під горло" на 1000 км. в міському режимі. От зараз думаю, чи не варто таки було новий автомобіль таки Рено шукати.

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Вход | Регистрация

Тест-драйв Citroen C4: Он вам не Cactus. Citroen C4
Он вам не Cactus. Citroen C4

Citroen C4 сменил компактный кроссовер Cactus C4, который выпускался концерном с 2014 по 2020 год. Если сравнить эти два автомобиля, то окажется, что они совершенно не похожи. Citroen C4 получил абсолютно новый дизайн купе-кроссовера, который мы может видеть у таких автомобилей, как Toyota CHR и Kia XSeed.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Citroen

Citroen C4 2012 Citroen C4 5.500$ 2012 210.000 км
Citroen C5 Aircross 2020 Citroen C5 Aircross 24.000$ 2020 143.000 км
Citroen Jumper 2001 Citroen Jumper 2.777$ 2001 250.000 км
Citroen Berlingo 2021 Citroen Berlingo 17.400$ 2021 74.000 км
смотреть все
объявления